čtvrtek 22. dubna 2021

Zrýchlime zverejňovanie?

 



Zdravíčko holky!

 

Potrebujem vašu pomoc s vyriešením mojej dilemy ohľadom súčasnej poviedky. Ako už asi všetky viete, Vykúpenie z temnoty bude extra dlhé. Už teraz má dvojnásobok slov a kapitol než akýkoľvek predošlý príbeh. Napriek tomu poviedka stále nie je dokončená (moja motivácia je ako horská dráha – raz sme hore, raz sme dole). Ako som tak robila výpočty, pri zverejňovaní raz za päť dní sa budeme ťahať necelý rok. To je skutočne dlhé obdobie, ale na druhej strane mi dáva dosť času poviedku dokončiť.

 

Je tu však fakt, že Luciferov príbeh je na 95% hotový a príbeh po ňom na 33%. Takže dopredu to mám pokryté a napadlo mi, že by som možno mohla zrýchliť uverejňovanie Vykúpenia z temnoty na dve kapitoly týždenne (za čo môžeme vďačiť mojej korektorke, ktorá je buď superžena, alebo upír bez potreby spánku). Čo vy na to?

 

Samozrejme, je tu riziko že napriek všetkej mojej snahe nedopíšem včas nové kapitoly a príde doba, keď budete chvíľu na suchu alebo znovu prejdeme na menej častý systém zverejňovania.

 

Dajte vedieť v komentároch ako to vidíte vy a demokraticky prídeme k najvhodnejšiemu scenáru :-)

 

 

Možnosti sú: a) zrýchlime zverejňovanie na 2x týždenne s rizikom že po 40. kapitole možno nebudem stíhať

                      b) ponecháme terajšiu frekvenciu

 

 

A keďže ma momentálne múzy kopú na novú sériu, zopár ukážok:

 

 

 

Keď skončil, v byte sa zjavil Vasily Ruský, kráľ ruských upírov, ako sa dozvedela, a ďalší muž s nádhernými modrými očami. Lucifer jej ho predstavil ako džina Leventa, nadprirodzenú taxislužbu, keďže džinovia majú schopnosť premiestňovania. Amira k nemu prehovorila v arabčine, čo ho príjemne prekvapilo a hneď sa skamarátili.

„Koľkými rečami hovoríš?“ neodpustil si otázku Vasily, keď jej podal nový počítač a štós papierov.

„Arabčinou, hebrejčinou, angličtinou, francúzštinou a španielčinou. Potom latinčinou a aramejčinou.“

Obdivne pískol. „Lucifer, ty vždy vieš nájsť ihlu v kope sena. Je slečna zadaná?“ Zvodne sa usmial a pritiahol si jej ruku k perám.

„Si teplý, Vasily,“ upozornil ho Lucifer.

Upír zagúľal očami. Predstierať homosexualitu bola chvíľu sranda, hlavne keď ho prestali otravovať upírske matky so sotva plnoletými dcérami a zlatokopky s jediným cieľom, ale v poslednom čase mu to vážne zasahuje do osobného života. Cmukol na padlého anjela, rozlúčil sa a spolu s Leventom zmizli.

Amira sa celá zružovená otočila k Luciferovi. „Sú všetci nesmrteľní tak...“

„Atraktívni?“ doplnil za ňu.

Zružovela ešte viac.

„Áno. Chyba dizajnu.“

 

.........................................................................................

 

Noemi sa nadýchla a pokojne si zložila okuliare. Hnedé oči sa upreli do Michelových chladných sivých so všetkým sebavedomím, ktorého bola schopná.

Bol to moment, keď Amira v sekunde pochopila, že títo dvaja ešte budú problém. Obrovský. Priam videla, ako sa navzájom pokúšajú zabiť pohľadmi.

„Ty budeš tá francúzska pijavica, čo tu vládne,“ povedala Noemi pokojne. „Amira mi o tebe povedala.“

„Och skvelé, nielenže mi do kráľovstva dotiahne Mossad, ešte aj vyzvoní sestre o nesmrteľných,“ prskol na Amiru, ktorá si prekrížila ruky na hrudi.

„Nemala na výber, čumáčik. Priveľa vecí mi došlo bez jej pomoci. Hovorí sa tomu inteligencia. Už si niekedy s nejakou prišiel do kontaktu?“

Amira videla, ako Michelovi na čele navrela žila z toho, že ho neoslovila titulom a ani menom. Odtiahla sestru z jeho dosahu.


44 komentářů:

  1. Děkuji za ukázky. Vidím, že se mám na co těšit. A klidně bych šla do rychlejšího zveřejňování. I s tím rizikem, o kterém píšeš. :)
    Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem za ukážky. A tiež by mi nevadilo keby bolo zverejňovanie 2x týždenne.

    OdpovědětVymazat
  3. Normálně jsem u těch dvou ukázek docela nasmála. Moc se na to těším a děkuji za ně.💞💞 A co se týká, zrychlení, tak za sebe mohu říct, že jsem pro a pokud se stane, že nebudeš stíhat, tak prostě počkáme. Nejsi robot ani tiskařský stroj, takže je pochopitelné, že někdy to prostě nejde. No přesto, máš dar od Boha a já se tvým prostřednictvím těším z výletu do nadpřirozena už několik let. Držím ti pěsti a vůbec se neobávej pokud by taková situace nastala, máš věrné čtenářky a ty by to určitě vzaly a rády počkaly.💖💖💖

    OdpovědětVymazat
  4. Už teraz sa teším na Lucifera a Amiru, a tieto ukážky iba potvrdzujú, že sa pri nich veľa nasmejeme. Taktiež som za rýchlejšie vydávanie aj napriek riziku. Držím palce ako tebe tak aj tvojej korektorke a teším sa na ďalšie kapitoly.
    Alexandra

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem za tajomné úryvky 🥰 rada chvíľu počkám na ďalšie kapitoly, ak to pôjde teraz rýchlejšie 😃✌️

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj. Dakujem za ukazky. 2x za tyzden. Potom zase spomalit.VV

    OdpovědětVymazat
  7. Byla bych za to když by se zveřejňovali dvě kapitoly týdně i kdyby potom jsem musela čekat. Děkuji moc za ukázky

    OdpovědětVymazat
  8. Ďakujem za ukážku 🙂 a tiež by som bola rada za častejšie zverejňovanie 🙂

    OdpovědětVymazat
  9. Super ukázka 🥰 já já jsem že wx týdně. S tím že pokud půjde do "tuhého" frekvence se opět zvolní 😉✌️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Korekce: * já jsem za zveřejňování 2x týdně. PS: predikce úřadovala 😂🙈

      Vymazat
  10. Ďakujem za ukážku, už sa teším 😍😍😍😍 a ak je to voľba - volím zverejňovanie 2x, aj tak sa neviem dočkať ďalšej kapitoly, pre istotu kontrolujem každý deň 🥰🥰.

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za ukázku. Jsem taky pro zvěřejňování 2x týdně. Těším se na příběh Lucifera a hlavně jsem zvědavá jak tenhle příběh dopadne.

    OdpovědětVymazat
  12. Ukažky sú mrkva pred zajacom alebo kosť pred psom. Ja sa vždy neskutočne teším na ďalšiu kapitolu - takže mne ako chorobne závislej čitateľke vyhovuje čo najviac kapitol a rýchlejšia frekvencia.
    A ešte raz veľké ĎAKUJEM za každú napísanú a skorektovanú kapitolu. Len tak ďalej - máte môj obdiv a želám veľa fantázie a trpezlivosti a......

    OdpovědětVymazat
  13. Mám moc ráda vaši tvorbu. Ukázky mě nadchly, těším se. Každý den si otevírám Skrytou temnotu a vyhlížím pokračování právě publikovaného příběhu a znovu si už po několikáté čtu předešlé knihy. Zanedlouho je budu znát zpaměti.
    Pokud to půjde, jsem pro zveřejnění 2x týdně a potom volněji.
    Vážím si vaší práce a děkuji vám i vaší korektorce

    OdpovědětVymazat
  14. Ukážky su super👍, som sa pobavila😁.... Čo sa týka uverejňovania, som za zrýchlenie a keď nebudeš stíhať tak si rada počkám...

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji za ukázky, vypadá to zajímavě, už se těším. Jinak jsem klidně pro zveřejňování 2x týdně i když bych si potom musela chvíli počkat :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Budem velmi rada ak mozete zrychliT zverejnovanie na 2x tazdenne. Pripadne vynutene nasledne spomalenie je uplne v poriadku. Vase poviedky su uplne uzasne a nikdy sa neviem dockat pokracovania, ale s velkou vdakou mam aj pochopenie. Kto umi, tan umi a kto naumi tan cumi :-( Prajem Vam vela zdravia, uspechov a fantazie

    OdpovědětVymazat
  17. Moc děkuji za skvělé ukázky 🥰. Taky jsem pro zrychlení... však my si když tak počkáme, to se neboj 😁

    OdpovědětVymazat
  18. AAAAAACH drahá, moc moc moc by si ma potešila keby kapitoly boli 2x do týždňa. Som na nich TOTÁLNE ZÁVISLÁ. Po prečítani každej kapitoly sa nemožem dočkať ďalšej. Už som prestala počítať koľkokrát som tú sériu čítala OPAKOVANE.
    A keď sa to zbzdí? No tak sa to zbzdí a ja prejdej do módu vyčkávania a tešenie sa :D (samo sebou budem nedočkavá ale budem musieť zatnúť zuby :D) Tie úkážky sú naprosto BOMBA. Už sa teším keď ich budeš dávať na svoj blog. Myslím, že sa máme na čo tešiť. A zvlášť na Lucifera sa moc teším. ĎAKUJEM tebe Alex a tvoje korektorke za skvelú prácu. Ste ÚŽASNÉ :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak mňa by potešilo uverejňovanie 2x do týždňa 😊.
    A tie ukážky - boli excelentne - už sa teším na príbeh 😊

    OdpovědětVymazat
  20. Ďakujem za ukážky a zverejňovanie dva krát do týždňa poteší

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Alexa som určite za možnosť A. aby išli kapitoly 2x v týždňu bolo by to super 🙏😘🙏 a ďakujem pekne za ukázky už sa teším na keď ich budeš zverejňovať 😍😍😍

    OdpovědětVymazat
  22. Ďakujem za ukážky nemôžem sa dočkať. ..... Ako už babule písali tiež som za zverejnovanie 2x za týždeň a keď nebudeš stíhať tak si zas radi chvíľku počkáme.

    OdpovědětVymazat
  23. Super ukazky!Velmi sa tesim!Co sa tyka zverejnovania,pridavam sa k ostatnym dievcatam ,takze 2x za tyzden a vobec nie je problrm pockat si na dalsie kapitoly.Velka vdaka Alex!

    OdpovědětVymazat
  24. Děkuji za ukázky. Jsem pro zveřejňování 2x týdně :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Moc děkuji za ukázky. Určitě to bude skvělé. 👍😉🤩 A jsem také pro zveřejňování 2x týdně.

    OdpovědětVymazat
  26. Já se taky přidám k možnosti A. :-) A když by můza, ta potvora přelítavá, nechtěla nastoupit, zase můžeš ubrat.
    A děkuji za ukázky. :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Volím možnosť A 🤩
    Ďakujem za ukážky, je sa teda na čo tešiť 🥰

    OdpovědětVymazat
  28. Moc děkuji za ukázky jsou krasne ja jsem za 2x týdne když ta múza přestane pomáhat tak počkáme. Moc děkuji i korektorce, jste úžasné ❤🍀

    OdpovědětVymazat
  29. Skvelá ukážka, strešné sa teším,
    A prosím prosím, nové kapitoly čo najčastejšie...
    Denisa

    OdpovědětVymazat
  30. Ďakujem za ukážky. 2x týždenne je super!!! A ak sa to potom spomalí nevadí. A ďakujem, že nám dávaš takto na výber. Si skvelá.❤❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  31. Ďakujem za ukážky..teším sa už teraz. A zverejňovanie 2 krát do týždňa tiež výborné aj keby sa to potom spomalilo. Velká vďaka

    OdpovědětVymazat
  32. Děkuji za ukázky. Vypadá to na super jízdu. Opět. Za kapitolu 2x týdně budu moc vděčná.

    OdpovědětVymazat
  33. Paráda! Už podle ukázek bude další série skvělá! Tvoje práce s dynamikou párů a humorem, obdiv! Děkuji za ukázky! Máme se na co těšit!! ❤️
    K přidávání budu ráda, ale rozhodně vydržím i ten rok. Na skvělé příběhy se vyplatí čekat!
    Děkuji.
    Tinka

    OdpovědětVymazat
  34. Super ukázky, pobavily mě. Je vidět, že se mám na co těšit. Jinak jsem taky pro zveřejňování 2 x týdně i s rizikem pozdějšího zpomalení. Jak to půjde, tak to půjde. Moc se mi líbí vše co napíšeš. Děkuji. S pozdravem Peťa.

    OdpovědětVymazat
  35. Nová kapitola 2x týdně klidně může být,ale to ze mě mluví nedočkavost co se bude dít dál, hlavně ať tempo zveřejňování vyhovuje tobě. A moc děkuji za ukázky, pobavily. 🙂

    OdpovědětVymazat
  36. 2×týdně určitě uvítám, ale je to na Tobě. Tvé příběhy miluji, určitě se na ně vyplatí čekat :-) Děkuji, že je pro nás píšeš, jsou boží :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Ukážky sú super💖. Veľmi pekne ďakujem. Uverejnovanie 2x za týždeň bude super, a pravdaže budeme mať pochopenie, ak by musela nastať zmena. Ste úžasné 💖😍💕

    OdpovědětVymazat
  38. Děkuji za ukázky super. Já sem pro zveřejnování 2x týdně prosím prosím

    OdpovědětVymazat
  39. Ďakujem za ukážky, beriem variantu 2x týždenne. :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Moc díky za ukázky. Koukám,že jsem prosvihla hlasování, ale stejne soulasím😂😂

    OdpovědětVymazat
  41. Ďakujem, potešilo by ma zverejňovanie 2xtýždenne.

    OdpovědětVymazat
  42. Už je po hlasování. Ale ukázky byly úžasné 😂😂😂😂. Díky Alex.

    OdpovědětVymazat