sobota 9. listopadu 2019

Temný záblesk - Epilóg







O tri mesiace neskôr...

„Maj sa, Erin.“ Isobel objala priateľku na rozlúčku. „Uvidíme sa o pár dní.“
„Uži si nový domov.“ Erin jej podala kufor a s Conorom si len vymenili čosi ako priateľské pohľady. Pokrok. 

Po dlhom čase strávenom v Salvatorovom sídle, kde kráľ dozeral na prvé kroky po jej premene a kým čakali na opravu Conorovho poškodeného domu, sa konečne zbalili a pripravili na odchod. Z Isobelinho bytu už premiestnili všetky dôležité veci k nemu domov a Salvator ju na dlhý čas zamestnal u seba v paláci. Mala obnoviť staré fresky a niekoľko obrazov. Neubehol ani mesiac a ponuky sa jej nahrnuli aj od ostatných upírov. Ukázalo sa, že svoje suveníry z minulých storočí radšej zveria niekomu z upírov, než neznámej osobe. Zdalo sa, že nakoniec nebude bez práce, hoci jej Conor mnohokrát pripomenul, že peniaze im chýbať nebudú a ona nemusí pracovať. Zdvorilo odmietla s tým, že by sa bez práce zbláznila a ponuky prijala.
„Užijem,“ usmiala sa natrénovaným úsmevom, aby neodhalila zuby. Pomaly sa učila, ako žiť medzi ľuďmi. Už nepociťovala taký nástojčivý hlad, pre istotu ale dodržiavala pravidelný príjem krvi. „Zatiaľ dovidenia, Salvator.“ Rozlúčila sa s kráľom a nasadla do Conorovho auta. Upír naložil jej kufor, posadil sa za volant a šťastne sa na ňu usmial.
Odviezli sa pár kilometrov od Salvatorovho domu, opäť až kdesi za Londýn, kde sa spomedzi stromov vynorilo obrovské moderné sídlo s parkoviskom, zalesneným pozemkom siahajúcim doďaleka a dvojmetrovým kamenným oplotením. Klesla jej sánka. „Povedal si, že máš priemerný tichý domček obklopený prírodou, nie novodobé panstvo s pozemkami ako vojvoda.“
„Nezdá sa ti, že po tom, kde žije Salvator, je to malý domček?“
Neveriacky naňho pozrela. Conorov malý domček mal tri poschodia, podkrovie, pristavanú garáž, hosťovský dom a... nie je tamten biely štvorec pristávacia plocha pre helikoptéru? „Ty máš vážne pokrivené hodnoty.“
„A preto ma máš tak rada.“ Pobozkal ju, vystúpil a otvoril jej dvere. Hneď k nim pribehol sluha, aby odniesol kufre. Isobel nemohla uveriť, že bude žiť v takomto paláci.
„Ale nebudeme mať oddelené spálne ako to kedysi bývalo, však nie?“
Vyprskol do smiechu. „Moja zlatá, na to ani nepomysli.“ Zdvihol ju do náručia a preniesol cez prah. „Odteraz patríš do môjho domu, života a hlavne postele. No, možno aj na iné miesta. Mali by sme pokrstiť každú miestnosť, čo ty na to?“
Očervenela. „Ja pri tebe prídem o všetku svoju zdržanlivosť.“ Nechala sa vyniesť na poschodie. „Čo zo mňa bude za sto rokov?“
Conor kopol do dverí svojej spálne. „Podľa mňa tvrdohlavá, bláznivá upírka s milujúcim manželom a rovnako tvrdohlavými a bláznivými deťmi.“
Tá predstava sa jej páčila. Začala mu rozopínať košeľu. „Tak poďme pokrstiť prvú miestnosť, miláčik. Ako vidím, čaká nás veľa práce.“

33 komentářů:

  1. Práve som dočítala knižku a mám z nej veľmi dobrý pocit. Naozaj má veľmi prekvapila. Určite som nečakala takúto nálož, hneď ráno sa pustím do ďalšej :) Prečítala som toho už dosť veľa a toto keby sa Vám podarilo nejako vydať, tak by ste mali určite úspech. Ja by som si ju určite kúpila. Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přečetla jsem zatím zatím tenhle první příběh a chytil mě. Děkuji.Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za skvělou knížku :-) Byla parádní a už se těším, až se pustím do dalšího dílu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Znovu prečítané. Perfektné ako sme u teba zvyknuté. Už sa teším na pokračovanie. Ďakujem 😁😁😁

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem, úžasné čítanie a klobúk dole😍

    OdpovědětVymazat
  6. Docteno asi uz po 5te a porad stejne nadseni :)Ted si budu pri cteni serie poradne vsimat Nika a Aislin :))))

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuji za další super kapitolu i celou povídku, Alex. Také přečteno po xte a stále baví 👍🤗😉.

    OdpovědětVymazat
  8. Práve som s veľkým sebazaprenim prečítala túto knižku pretože som skoro umrela na nedostatok spánku��.. Dúfam že ako Autorka si spokojná a podľa môjho názoru aj máš byť na co hrdá.. Tvoja tvorba je úžasná a podla mňa niekedy v budúcnosť budeme tvoje knižky vidieť na regáloch v kníhkupectvách. Ďakujem že si mi Umožnila čítať tvoju tvorbu a prosím pokračuj v tom lebo nečítať tvoje knižky by bolo smutné pre všetkých fanúšikov erotických fantazy príbehov ��

    OdpovědětVymazat
  9. Ďakujem za celú knižku, veľká vďaka :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělé zakončení celé knihy, moc se mi to líbilo. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  11. Ďakujem veľmi pekne za knihu bola som veľmi milo prekvapena. Si šikulka teším sa na ďalšiu knihu a hlavne diel o Salvatorovi

    OdpovědětVymazat
  12. Ďakujem, ďakujem a ešte raz ďakujem 🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpovědětVymazat
  13. Po čase jsem si znovu knihu přečetla a děkuji za příjemnou chvíli, kterou jsem zde strávila. moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  14. Konečně jsem měla čas si přečíst tvou první knížku. Moc se mi líbila. Těším se na další.

    OdpovědětVymazat
  15. Ďakujem za skvelú knihu.veľmi sa mi páčila.Teším sa na ďalšie tvoje knihy.Zuzana

    OdpovědětVymazat
  16. Tak a je tu koniec. V prvom rade Ďakujem♥️ čítanie som si nesmierne moc užila a a nevedela som sa od toho odtrhnúť. Zo začiatku som sa snažila komentovať každú kapitolu a za každú časť ti osobytne poďakovať, ale rýchlo som zistila ze nemám na to trpezlivosť aj keď sa mi časť neierne moc páčila.
    Neviem prečo ale mala som dosť problém komentovať zo svojho účtu..
    A tak som si vždy musela vytvoriť nové meno... Ale to je jedno podme k hodnoteniu.

    Ako prvé ta musím pochváliť za obálku. Je úžasná a keby bola v knižnej podobe za milujem sa do nej.
    Milujem tvoj štýl písania. Páči sa mi ako zbytočne nekomentuje svoje okolie a ideš rovno na vec��
    Napetie a chémiu medzi nimy som ti uverila a cítila som to ��
    Charakter postáv je úžasný. Každá jedna mala v sebe všetko čo milujem.
    V podstate som tam nenasla ani jednu jedinú vec ktorá by mi vadila, čo sa u mňa nestáva často.
    Takže moje hodnotenie je len a len dobré.

    Ak by si bola na instagrame nesmierne rada by som si ťa tam pridala a propagovala tvoj blog , lebo podľa mňa si to zaslúži. ������ Mohla by som písať do nekonečná...
    Môj instagrame je @ewitaknihomolka. Bola by som nesmierne rada ak by si sa mi ozvala ♥️♥️♥️

    OdpovědětVymazat
  17. Dočítala som knihu. Samozrejme,celú noc som nespala. Ale je to naozaj úžastný príbeh. Už sa teším na dalšiu časť. Držím palce,nech sa ti darí písať veľa,veľa takto nádherných kníh. Ďakujem.

    OdpovědětVymazat
  18. No tak to byla pecka s velkym P...jdu na dalsi dil...😊

    OdpovědětVymazat
  19. Ďakujem za úžasnú knižku a pokračujem na ďalšie krásne príbehy.

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuji za naprosto boží knížku. Už ani nevím, po kolikate ji čtu, a pořád skvělý :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Ďakujem veľmi pekne. Taňa

    OdpovědětVymazat
  22. Moc děkuji za úžasnou knihu, za skvělé postavy, napínavou zápletku a milostný příběh 🌹🌺🌸🥀
    Už se těším na další 😊

    OdpovědětVymazat
  23. Děkuji za úžasný příběh 🥰

    OdpovědětVymazat
  24. Moc povedený příběh, skvělé postavy. Přečetla jsem to jedním dechem. A hned jdu na další 🤩
    Díky, Iris

    OdpovědětVymazat
  25. Moc děkuji za úžasný příběh. Včera jsem se rozhodla přečíst si Tvou sérii asi počtvrté a stále se mi moc líbí. Příštích asi tak 14 dní nebudu spát, ale číst. Moc diky Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. holka, dopraj si spánok :-) poviedky neutečú, máš moje slovo ;-) ale som rada, že si mojim príbehom takto verná.

      Vymazat
  26. Ďakujem, za možnosť prečítať si tvoje skvelé príbehy🙂👍

    OdpovědětVymazat