úterý 3. prosince 2019

Temná prísaha 22




Nero sa vrátil do komnát, kde už Kathrine sedela na posteli a čítala. Priniesol jej skorý olovrant a balík krvi. Vďačne sa usmiala.
„Ako sa cítiš?“ posadil sa k nej a pobozkal ju na spánok.
Spokojne sa k nemu privinula a vychutnávala si najprv krv, potom čerstvé ovocie. „Lepšie. Boli to náročné dni.“

Zasmial sa. „To teda boli.“
„Čo tvoji bratia?“
„Plní zlosti. Sme dosť citliví na porušovanie Deklarácie. Zhodli sme sa, že to nemôžme nechať tak.“
Trochu zneistela. „Nero, tie videá...“
Pritisol jej prst na pery. „Sú pod heslom a zakódované. Nikto ich viac neuvidí.“
Vydýchla si. „Ale potom nikdy mojich rodičov neusvedčíte.“
Tajomne sa usmial. „To nechaj na nás, maličká. Teraz chcem, aby si sa sústredila len na vlastné zdravie. Kým si s nami, nič sa ti nestane.“
Jeho slová ju upokojili. Uvoľnene sa lícom oprela o jeho hruď, pod ktorou upokojujúco bilo srdce. Nero ju objal a posunul sa nižšie, aby na ňom mohla ležať.
„Kathrine, môžem sa niečo opýtať?“
„Uhm.“
Pomaly sa nadýchol. „Keď nás uniesli... a keď si zistila, že tvoji rodičia ti o nás klamali, prečo si mi nepovedala celú pravdu?“
Striasla sa. Prstom mu na hrudi kreslila neurčité tvary. „Kathrine si nenávidel,“ odôvodnila svoje chovanie.
„Pochybovala si, že by som ti uveril?“ hádal.
Nadvihla sa, aby mu videla do očí. „Pochybovala som, že by si to prijal ako dostatočný dôvod k môjmu úteku.“
Nadvihol obočie. „Bola si týrané dieťa, Kathrine. Ako by som to mohol prehliadnuť?“
Zľahka ho pobozkala na bradu. „Aj tak by to bolo len moje slovo proti slovu bývalých vládcov Nórska. Nemal si dôvod mi veriť. A navyše by som nezradila ani Abby, ani Mikkela, ktorí by môj príbeh potvrdili.“
Zavzdychal nad jej opatrnosťou a nedôverou. Pobozkal ju na pootvorené pery. „Bola si taká mladučká...“
„Zabudnime na to. Je po všetkom. Však, Nero?“
Váhavo prikývol. „Rozhodne už nikomu nedovolím, aby ti ublížil.“ Dvoma prstami jej začal masírovať krčnú chrbticu. Kathrine sa pod jeho dotykmi ako vždy roztápala.
„A ja ti už nikdy nebudem klamať,“ sľúbila.
Uškrnul sa a prevalil ju pod seba. „Tak to si píš, moja drahá manželka. Pretože ak mi niekedy zaklameš, ja si už nájdem spôsob, akým ťa potrestám.“ Pobozkal ju a pohladil ju po zdravej nohe.
„Hmmm, no ja neviem, som dosť odolná,“ doberala si ho.
„Och, to si nemala hovoriť.“ Rozviazal jej šnúrku na voľných teplákoch a bez prípravy do nej ponoril dva prsty. Kathrine od toho náhleho vpádu vykríkla a ihneď zvlhla. „Poznám tvoje telo, miláčik,“ šepkal jej do ucha, zatiaľ čo pomaly prenikal dnu a von. „Predstav si toto napätie, ktoré ťa bude trápiť celý deň.“ Perami jej prešiel po líci až k uchu a zahryzol do ušného lalôčika. „Budeš šialená z neukojenej túžby... a urobíš všetko, úplne všetko, čo len budem chcieť.“
teraz chcela urobiť všetko, čo by chcel. A on ju plánuje takto mučiť celý deň? „Nero...“
„Áno, sladká Kathrine?“ Jedným prstom nahmatal jej citlivý bod. „Ešte stále si myslíš, že mi môžeš odolávať?“
Prehla sa do oblúku. „Nie,“ vydýchla.
„Veľmi správne.“ Pobozkal ju a niekoľkými premyslenými ťahmi ju priviedol na vrchol. Vykríkla, roztriasla sa a svaly sa jej uvoľnili.
„A to bola len slabá ochutnávka,“ dodal s úsmevom, keď sa jej vrátili zmysly.
Spokojne sa vrátila na svoje miesto na jeho hrudi. „Však počkaj, keď mi dorastie noha,“ sľúbila mu zvodne.

Nerovi sa podarilo presvedčiť Kathrine, aby konečne vyšla z izby a navečerala sa aj s jeho súrodencami. Zišli do jedálne, kde na ňu Abby zaútočila medvedím objatím. Ostatní bratia ju pobozkali na čelo a nenávisť sa z nich vytratila.
Posadili sa k stolu a aby prekonali napätie z toho, čo sa tu len prednedávnom odohralo, rozhovorili sa o pretrvávajúcom probléme v Británii, a to o Salvatorovi Anglickom, ktorý má na svojom dvore lovkyňu. Veľkráli už roky naliehali, aby ju zabil, alebo premenil na upírku, ale on rozhodnutie stále odkladal.
„Keď som tam bol naposledy, Erin mala dvadsaťšesť rokov,“ povedal Alec. „Už sa nemôže vyhovárať na jej mladý vek.“
„Je to malá otrava,“ odfrkol si Drew. „Ale s istotou môžem povedať, že Salvatora ľúbi, len je príliš hrdá, než aby to priznala.“
„Čo ak ju nepremení?“ zaujímalo Kathrine.
Bratia na seba pozreli. „Nuž, vyhrážali sme sa mu smrťou, ale to sme hovorili skôr do vetra. Skutočne ho nechceme zabiť,“ prezradil jej Dario. „Je však tvrdohlavý ako mulica.“
„Myslím, že aj uňho pracuje práve tá hrdosť. A určite sa cíti vinný, že jej nedal na výber, keď ju uhryzol.“
„My to vieme. A Erin je v skutočnosti výbornou kandidátkou na kráľovnú Británie,“ zapojil sa Justin. „Bola by škoda nechať ju umrieť.“
„Ako teda chcete postupovať?“
Na to odpoveď nepoznali. Celá táto situácia končila v slepej uličke a oni stále dúfali, že čas sa o všetko postará. Kathrine si tým taká istá nebola.
Ich rozhovor prerušil príchod sluhu, ktorý niečo zašepkal Nerovi. Ten sa usmial a kývol mu. Sluha zmizol.
„To bolo rýchle,“ okomentoval to Alec.
„Povedal by som, že láska k rodine robí divy.“ Nero sa otočil k vstupným dverám, ktoré sa práve otvorili.
Kathrine klesla sánka. „Mikkel!“ Vyskočila zo stoličky a nerovnakou chôdzou sa náhlila k bratovi.
„Kathrine!“ Na polceste sa stretli a objali sa.
Päť bratov pobavene sledovalo dojímavé zvítanie.
„Toľko rokov... moja maličká, tak si mi chýbala.“ Pozrel jej do tváre. „Vieš, ako som sa bál?“
„Ach, Mikkel, aj keď si ma nevidel, ja som ťa sledovala.“
Dlho zostali v tesnom objatí. Potom si mladý upír všimol bratov a prešla ním vlna strachu. „Kathrine, si v poriadku?“ zašepkal v obave. Potom uvidel, že prenáša váhu na jednu nohu.
Odstúpila od neho. „To nič, dorastie. Nič mi nie je, naozaj.“
Aj tak nepriateľsky hľadel na veľkráľov. Alec mu nechcel pozrieť do očí.
Kathrine pochopila jeho nepokoj. Sklopila pohľad. „Oni to už vedia, Mikkel,“ povedala tichučko.
Sípavo sa nadýchol. Nero vstal a podišiel k nim. Objal manželku okolo pása. „Videli sme videá a zvyšok potvrdila Abby. Všetko deň pred svadbou počula a pomohla jej ujsť.“
Kráľ zbledol. „Tie videá som mal predsa...“
„To asi môžem vysvetliť ja.“ Alec vstal a pridal sa k nim. „V tú noc som ťa opil zámerne. Všetko si mi vyzvonil a Lydia, naša agentka, sa dostala k videám.“
„Ach, nie!“ Zmučene pozrel na staršiu sestru. „Je mi to tak ľúto, Kathrine.“
„Ja viem. Ale pravda vyšla na povrch a to je hlavné. S Nerom sme si to už... vyriešili.“ S úsmevom naňho žmurkla.
Veľkráľ ju láskyplne zovrel. Pobozkal ju do vlasov. „Chápeme tvoju zložitú situáciu, Mikkel. Aj Kathrininu. Tie videá sa nedostanú na verejnosť, o to sa postaráme.“
Mikkel si vydýchol. „Ďakujem, Nero.“ Ešte celkom nechápal, čo sa medzi nimi mohlo odohrať, ale bol rád, že jeho sestra už netrpí. „A ďakujem aj vám, princezná.“
Abby sa od stola usmiala. „Niet za čo.“
„Radšej sa posaďme,“ navrhol Nero. „Asi si všetci toho máme veľa čo povedať.“

V tú noc, keď Kathrine zaspala pokojným spánkom, ju Nero prikryl a vytratil sa na bojovú poradu s bratmi a Mikkelom.
„Nero,“ opakoval mu nórsky kráľ už po stý raz. „Mojich rodičov nikdy nedostaneš. Sú starí a prefíkaní. Ak sa dozvedia, že Kathrine je na dvore, budú sa pokúšať znovu nad ňou – a tým aj nad tebou – získať kontrolu.“
Veľkráľ prežúval gumový cukrík. „S tým rátam.“
Vzdychol. „Prinútili ťa k sobášu. Naozaj si myslíš, že ich porazíš? Ani mne sa to nepodarilo a to som mal aspoň videá.“
Alec si nalial Whisky a jeden pohár podal aj nervóznemu kráľovi. Ten naňho zavrčal a odstrčil mu ruku. Alec sa zachechtal a vypil obe dávky.
„Uvedomujem si, že oni by v prípade konfliktu mali na svojej strane verejnosť. Každý si myslí, že som neľútostný barbar, ktorý nevinnú princeznú prinútil k úteku.“ Posadil sa do kresla. „Chcem vedieť len jednu vec, Mikkel.“
„Akú?“
„Čo je ich najväčšou slabosťou? Každý má predsa Achillovu pätu.“
Mikkel zagúľal očami. „Predsa moc. O tú im vždy šlo. Nepáči sa im, aký je náš svet liberálny. Najradšej by zaviedli ich stredoveký systém celosvetovo. Majú radi pocit nadvlády, o tom to je. Chcú rozhodovať o všetkom, ešte aj o spôsobe, akým sa majú počať deti. Mimochodom, buďte si istí, že to vedieť nechcete.“ Otriasol sa. „Bol by som radšej, keby mi to vysvetľovali na včeličkách a kvietkoch.“
Dario naklonil hlavu. „Včeličky to robia s kvietkami?“
Mladý upír nad tým mávol rukou. „Ja viem, ste pristarí, aby ste to chápali.“
„Dobre, späť k veci,“ skočil im do reči Nero. „Takže im ide o moc. Chcú ovládať náš dvor.“
„Tak nejako. Ale Nero, verte mi, sú to monštrá. Využijú akýkoľvek úskok, aby si vás podmanili.“
Drew si odfrkol. „Len nech to skúsia! Na nás nemajú nič.“
„To si mysleli viacerí. Nevšimli ste si, že po ich odchode z trónu sa začala meniť celá Škandinávia?“ Mikkel si prehrabol vlasy. „Vydierali ostatných kráľov a ani ja neviem, čo všetko na nich mali. Uvedomujete si, že vlastne vládli štyrom krajinám? A momentálne sú extrémne nasratí.“
Nero zovrel operadlá kresla. „Tí bastardi mi mlátili a týrali ženu! Buď si istý, že ja som nasratý viac!“
Mikkel zažmurkal. „Čo je medzi tebou a Kathrine? Doteraz si ju nenávidel a odrazu... ti na nej záleží?“
„Áno, nenávidel som ju, kým som ju nespoznal. S Kathrine sme prežili únik z výcvikového tábora lovcov.“ Na tvári sa mu objavil nežný výraz. „Tvoja sestra je jedinečná.“
„Samozrejme, že je. Len mi je divné, že sa k nej správaš, akoby si ju...“ odmlčal sa a atmosféra v miestnosti zhustla. „Nero, ty ľúbiš moju sestričku?“
Veľkráľ ho spražil varovným pohľadom, ale neodpovedal. Bál sa priznať to nahlas. Osem tisíc rokov to o žiadnej žene okrem svojej matky a sestry nepovedal. „Pre to tu nie sme.“
„Sme tu kvôli Kathrine a ja chcem vedieť, či zostáva na vašom dvore, alebo si ju so sebou beriem do Nórska!“ vyštekol Mikkel. „Jej srdce nezlomíš, Nero.“
Nero vstal. „Kathrine zostáva na dvore!“ Prešiel k dverám. „Ak ju odo mňa niekto odtrhne, príde o hlavu!“ Vyšiel z miestnosti a Mikkel pozrel na usmiatych veľkráľov.
„Chlapi, ušlo mi niečo?“
Justin pobavene vyceril tesáky. „Čo keby sme si dali partičku pokru? Nero sa pár hodín určite nevráti.“

Nero vošiel do svojej izby a pohľad mu pristál na mierumilovne spiacej Kathrine. Dýchala pravidelne a spala na boku. Pripomínala mu vílu. Ľahol si k nej a zľahka ju pobozkal na čelo.
Kathrine pootvorila viečka a oči sa jej rozžiarili úprimnou radosťou, keď ho uvidela.
„Potrebujem ťa,“ zašepkal a zmocnil sa jej pier.
Kathrine sa v momente prebrala a zaborila mu ruku do vlasov. Súhlasne zavrčal a začal z nej sťahovať nočnú košieľku. Nakoniec sa rozhodol urobiť to pohodlnejšie a jednoducho jej ju roztrhol.
Bradavky už mala tvrdé a prosili o jeho pozornosť. Takému niečomu sa nedalo odolať. Jednu jemne oblizol a potom sa nežne zahryzol, zatiaľ čo druhú zovrel medzi dvoma prstami.
Prehla sa do oblúka. Medzi nohami cítila známu vlhkosť. Rukami mu prechádzala po svaloch na chrbte. Zbožňovala, ako sa napínali a uvoľňovali.
„Ty ma raz zabiješ, Kathrine,“ vzdychol. Pobozkal ju na pootvorené pery a zároveň si rozopínal košeľu. Chvíľu zápasil s nohavicami, ale nakoniec sa mu podarilo zbaviť všetkého nežiaduceho šatstva.
„Nero,“ zastonala, keď ju mocnými dlaňami pohládzal po celom tele. Mala pocit, že horí a on to len zhoršoval.
„Chcem ťa ochutnať, Kathrine,“ oznámil jej hlbokým hlasom. Chytil jej zápästia a spojil jej ich za hlavou. Nahmatala záhlavie postele. „Nepúšťaj sa ho,“ prikázal a ona v zápale vášne poslúchla. S nebezpečným úsmevom ju pobozkal a posúval sa nižšie, cez jej krk, bruško, až k samotnému centru jej túžby. Lesklo sa a to sa jej ani poriadne nedotkol. Ozývala sa v ňom spokojnosť. Kathrine ešte netuší, koľko hodín strávi v tejto posteli. Alebo na akomkoľvek inom vhodnom mieste.
Kathrine vykríkla, keď sa jeho jazyk dotkol jej citlivej pokožky. Chcela sa mu vykrútiť, ale pevne jej stisol boky. „Predo mnou už viac unikať nebudeš, drahá manželka.“ Bol k nej nemilosrdný, nedal jej vydýchnuť a jazykom ju celú skúmal. Prosila a krútila sa, po tvári jej stekali slzy zúfalstva a bezmocnosti. Bol to druh mučenia, aký nepoznala. Uškrnula sa. Na tento by si dokázala zvyknúť.
Nero na chvíľu prestal, aby sa mohla nadýchnuť, a potom zaútočil v plnej sile. Jej orgazmus mal silu malej bomby a ona kričala na plné hrdlo. Ponoril do nej dva prsty a predlžoval jej rozkoš. Kathrine stále poslušne držala záhlavie postele a on mal dokonalý výhľad na jej zružovené, pevné telo. Oči mala v agónii privreté, pery pootvorené. Bola dokonalá. Ako stvorená preňho.
Kathrine sa vrátila z nebeských výšin a spokojnými očami pozrela na Nera. Pery sa jej zvlnili do rovnakého nebezpečného úsmevu, ktorý mal on pred chvíľou. „Som na rade.“ Vyšmykla sa spod neho a prevalila ho na chrbát.
Preskúmala jeho telo svojimi omnoho menšími rúčkami a vychutnávala si svoju moc. Oblizla si pery, keď uvidela jeho vztýčenú pýchu. „Aj ja rada ochutnávam,“ zašepkala s jasným úmyslom a perami sa dotkla citlivej špičky, na ktorej sa už leskla biela kvapôčka. Kathrine zastonala spolu s Nerom. Jazykom kmitala po celej dĺžke jeho penisu a on zatínal zuby, aby nevyvrcholil. Napriek svojej neskúsenosti mala perfektné pohyby a tie ho privádzali do šialenstva. O chvíľu sa pod ňou zmietal rovnako ako ona len pred pár minútami.
„Dosť!“ vykríkol krátko pred bodom, od ktorého by už nebolo návratu. Nadvihol ju a drsne ju vrátil na chrbát. Oči sa jej veselo leskli. „Ty malá čarodejnica,“ doberal si ju.
Ovinula okolo neho zdravú nohu. „Čo som urobila, môj pane?“
Uštipol ju do bradavky, až zvýskla. „Ja nestratím kontrolu. Tak ľahko sa ma nezbavíš.“ Nasmeroval sa k jej klzkému otvoru. Kathrine sa triasla očakávaním. Prenikol do nej jediným prudkým pohybom a obaja zasyčali spokojnosťou. Objala ho oboma rukami, aby k nemu bola čo najbližšie.
V Nerovi sa ozývala jeho primitívna časť, ktorá si chcela brať všetko, čo mu ponúkala. Všetko chcel vlastniť. Jej srdce, dušu aj telo. Pobozkal ju na krk a ona zvrátila hlavu, aby mal lepší prístup. Trápil ju pomalými pohybmi. Hlboké prieniky rozdúchavali ich túžbu ešte naliehavejšie. „Si len moja, Kathrine,“ šepkal.
„T-tvoja,“ zopakovala okamžite. Zaryla mu nechty do chrbta. Prehol sa a prenikol ešte hlbšie. Naraz vykríkli.
„Ešte,“ prosila ho. „Nero, potrebujem...“ nedokázala to vyjadriť slovami.
„Ja viem.“ Vysunul sa z nej a opäť sa vrátil dnu. Zuby ho boleli potrebou ochutnať jej sladkú krv. „Budem nezastaviteľný, Kathrine,“ varoval ju vopred. Jednou rukou ju pohladil po líci. „Budeš to musieť vydržať.“
Nechápala. Pohyboval sa v nej čoraz nástojčivejšie a ona stratila pojem o čase aj priestore. Stačilo, aby zmenil uhol a vyvrcholila druhý raz. Zovrela sa okolo neho a jej krik tlmili len jeho pery. Ale on neprestal. Nedokázal. Potreboval ju príliš naliehavo, chcel ju uspokojiť k absolútnej vyčerpanosti, kedy bude celá len jeho.
Nespomalil, pokračoval. Dnu a von. Dnu a von. Kathrine sa opäť snažila uniknúť tým intenzívnym pocitom, ale jeho mocné telo jej v tom bránilo. Nemala na výber, musela to všetko znášať – neopísateľnú rozkoš za hranicami sveta a ďalší blížiaci sa orgazmus.
„Ľúbim ťa, Kathrine,“ povedal Nero medzi prírazmi. V jeho slovách nebolo žiadne váhanie, žiadna neistota. Len čistá úprimnosť. „Zostaň so mnou, láska.“ A uhryzol ju.
Kathrine sa v opojení zahryzla do jeho pleca a toto dvojité spojenie v oboch vyvolalo priam bolestivé vyvrcholenie. Obaja kričali, telá im zmáčal pot a dlhé minúty sa nevedeli dostať zo zajatia tej opojnej slasti.
Nero sa spamätal natoľko, že sa z nej odvalil a privinul si jej zoslabnuté, poddajné telo k hrudi, kde sa dôverne uvelebila. Takto vyčerpaní zaspali.
Kathrine sa zobudila na jemné pohladenie po nahej chrbtici a spokojne zapriadla. Nero sa pri nej zasmial. „Myslíš, že sme skončili, drahá manželka?“ zašepkal jej do ucha.
Ospalo naňho pozrela. „Robíš si žarty?“
Veľavýznamne ukázal na zdvíhajúcu sa prikrývku medzi jeho nohami. „Som veľmi náročný muž, Kathrine.“
Zachechtala sa a sklonila sa nad jeho pery. „Ľúbim ťa. Nikdy o tom nepochybuj.“
Pobozkal ju. „Aj ja ťa ľúbim, drahá. A pohnem hoci aj celým svetom, aby si po mojom boku zažila tie najkrajšie chvíle svojho života.“
Usmiala sa. „Už sa stalo.“ Privrela oči, keď jej horúcimi bozkami posieval celú tvár a krk. „Nesklamem ťa, Nero.“
„To sa nedá. Nemôžeš ma sklamať, ty nie.“ Presunul ju nad seba a perami zachytil jednu bradavku. Hneď sa v jeho ústach napla.
Zastonala. „Ľúbim ťa, ľúbim ťa, ľúbim ťa,“ opakovala sladko.
„A ja sa postarám o to, aby si tieto slová nikdy neoľutovala.“ Prenikol do nej. „Moja najdrahšia.“

16 komentářů:

  1. Ďakujem za ďalšiu úžasnú kapitolu

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za další super kapitolu 😁.

    OdpovědětVymazat
  3. Dojemná kapitola, moc se mi to líbilo. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Toto bola krásna kapitola.. Konečne sú všetcia pokope a vymýšľajú ako sa zbaviť tyranov. Ďakujem

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem za ďalšiu super kapitolu :-)

    OdpovědětVymazat