středa 18. prosince 2019

Temné prebudenie - Epilóg









O mesiac neskôr...

„Rose, o týždeň ťa s Kamalom pozývame k nám na večeru. Konečne by ste sa mali zoznámiť,“ hovorila Cari do mobilu, ale jej slová zaznamenával len sestrin odkazovač. Práve odišli z domu jej rodičov. 

Jack a Mary sa nakoniec dozvedeli celú pravdu o tom, čo spojilo Kamala a Carolinu a aj keď neradi, prijali ho ako budúceho manžela ich najstaršej. Vlastne sa im čiastočne uľavilo, pretože vedeli, že v hĺbke srdca je to dobrý muž. Už sa nehnevali za to, že ich oklamala a ona im odpustila, že jej chceli zasiahnuť do života. Boli na ňu hrdí a viac nepotrebovala. Len Rose mala vždy priveľa práce, aby si na ňu našla čas.
„Prosím, zavolaj mi. Chcem ťa počuť. Chýbaš mi, sestrička.“ Zložila.
Kamal jednou rukou pustil volant a stisol jej dlaň. „Určite sa ozve.“
„Ja viem. Ale niekedy mám pocit, že sa mi vyhýba. Dúfam, že je v poriadku.“
„Som presvedčený, že áno.“

Rose v poriadku bola. Ibaže nemala čas. Celá v čiernom s kuklou na hlave sa zakrádala chodbami luxusnej vily na pobreží Talianska. V ruke zvierala svoj úlovok.
Obišla dvoch strážnikov pri vchode a vyšla oknom. Rozbehli sa k nej dva nemecké ovčiaky. Vytiahla sprej a nastriekala ho na nich. Zvieratá bez jediného šteknutia odišli.
Rose sa usmiala, prebehla k plotu a preliezla ho za pár sekúnd.
Na ulici si stiahla kuklu a svetlé vlasy jej padli na plecia. Vo svetle pouličnej lampy rozvinula plátno, v ktorom sa ukrýval vzácny predmet.
Krv jej spievala spokojnosťou. Konečne to má. V rukách pevne zovrela časť starovekej egyptskej tabuľky...


19 komentářů:

  1. Děkuji za knížku, moc se mi líbila.
    Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Dakujem za kapitolku a aj za celu knizku

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za celou knížku, byla jako vždy perfektní :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za knihu. Opět se moc líbila.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji za další super kapitolu i celou knihu, Alex.

    OdpovědětVymazat
  6. Ďakujem za ďalší úžasný príbeh

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem veľmi pekne za super knižku.. Už sa teším na pokračovanie

    OdpovědětVymazat
  8. Ďakujem za záver a ešte raz za celú knihu, si skvelá :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Dokonale. Nemám slov už na teba:) :) :) milujem všetci čo napíšeš, ako to píšeš...
    Pre man sú tvoje príbehy úžasné a ha som nesmierne rada že si ich môžem prečítať ďakujem ����

    OdpovědětVymazat
  10. Moc dobrý příběh. Velmi pěkně vykreslená hlavní hrdinka. Moc se mi to líbilo. Super čtení.

    OdpovědětVymazat
  11. Dakujem za dalsiu knihu z tejto serie.Pacilo sa mi to.tesim sa na dalsiu.zuzana

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za další skvělou knížku

    OdpovědětVymazat
  13. To je sakra konec! Mockrát děkuji za další skvělý díl 😁

    OdpovědětVymazat
  14. Další skvělý díl! Moc děkuji. Lenka

    OdpovědětVymazat