pondělí 16. března 2020

Temný únik 19




„Takže...“ odvážila sa prehovoriť Casey uprostred letu. Sedela medzi Georgeom a Danny, ktorí spolu z nejakého dôvodu odmietali prehovoriť. „Kto bola tá Cateline?“
George sa len odvrátil a tváril sa, že pozoruje oblohu za oknom.


Jordana do seba kopla Vodku. „Moja príbuzná. Celý život tajila svoj pôvod. Narodila sa v roku 1316 vo Francúzsku. Z politických dôvodov ju ako sedemnásťročnú vydali za alfu britských upírov. Bolo to jedno z najhorších zdokumentovaných manželstiev nášho druhu.“
„Prečo?“
Danny kútikom oka pozrela na manžela, ale ten sa ani nepohol. „Vtedajší alfa bol krutý muž. Zneužíval svoju dominanciu. Bil ju a znásilňoval, ale v tých časoch sa nad tým nikto nepozastavil. Cateline bola mačka, ale nemala šancu rozvíjať vlastnú moc. Bola jeho fackovacím panákom.“
Casey si od hrôzy prikryla ústa.
Jordana si dala ďalšieho panáka. „Mohla od neho utiecť, ale neurobila to. Bol vplyvný a ona mohla aspoň trochu zistiť, čo sa deje na dvore. Zostala s ním, aby naplánovala postavenie trónu z kostí tigrov. Umrela v tisíctristoštyridsiatom prvom, v tú noc keď Brian zradil a poštval proti sebe ľudí, vlkov a upírov. Nemala ani dvadsaťpäť.“
„Mala deti?“ šepkala Casey.
„Nie. Jej manžel mal kopu mileniek a ľavobočkov, ale s ňou deti nemal. Je otázne, či to sama nedovolila, alebo sa im len nepodarilo.“ Nesmrteľní sú totiž schopní regulovať vlastné telá a vedome zabrániť oplodneniu. Obvykle sa to však mladším generáciám nedarí.
Bosorka si vydýchla. Chúďatko Cateline. Taký strašný život... Ale kto sa stará o jej hrob aj po toľkých rokoch? „A príbuzní? Mala v Británii niekoho blízkeho?“
Danny len nešťastne krútila hlavou. „Bola úplne sama. Nemohla ju navštíviť ani vlastná rodina.“
Casey nadobudla nepríjemný pocit, že o Catelininom živote nevedia všetko. Bola predsa jediná žena zo svorky, ktorá v tú noc umrela. Niekto stále uctieva jej pamiatku. Napísala denník a ukryla ho do trónu, ktorý zabezpečil Nikolaiovu vládu. Navonok možno bola obeť, ale v skutočnosti? Tá žena niečo tajila.
Po pristátí zamierili domov. Casey ukradla mop na letisku a odletela informovať Salvatora o vzniknutej situácii. Jordana ignorovala neisté pohľady členov svorky, ktorá sa len pred chvíľou dozvedela celú pravdu o jej existencii.
Zavrela sa vo svojej izbe, kde konečne dovolila všetkým emóciám predrať sa na povrch. Od zúrivosti rozbila dve vázy a roztrhala všetky vankúše, ktoré našla. Ich mäkká výplň pokryla podlahu, po ktorej sa prechádzala ako zviera v klietke.
Skončí niekedy táto ťahanica? Bude jej ľud slobodný? Alebo je im súdené donekonečna bojovať o ich samotnú existenciu, zatiaľ čo ďalšie a ďalšie generácie budú trpieť?
„Ja už nevládzem,“ povedala do ticha. „Nemám viac síl.“
„To nie je pravda,“ ozvalo sa od dverí pokojne.
Ako šelma sa otočila k Georgeovi opretému o zárubňu. Vycerila naňho zuby a hodila po ňom poslednú vázu.
Minula.
„Ohromujú ma tvoje dekoratérske schopnosti. Skúšala si rozbiť okná?“
„Čo chceš?“ zavrčala naňho.
„Pôvodne som ti chcel dať toto,“ vo vzduchu zamával otrávenými striekačkami, ktoré ukryla v jeho izbe. „Našiel som ich pod svojou posteľou.“
Uškrnula sa. Poistila sa viacerými spôsobmi. Už keď odišiel, predsavzala si, že ju nikdy do postele neodtiahne násilím.
„Pre všetko na svete,“ zagúľala očami, prešla okolo neho a zmizla v jeho spálni. Spoza záhlavia postele vybrala dva nože a elektrický paralyzér, spod matraca ploché žiletky a z falošného dna nočného stolíka ostrý kus drôtu. Všetko to nahádzala na prikrývky.
„Ty vážne nie si normálna,“ zalapal po dychu George, keď uvidel ten arzenál. „Skutočne si si myslela, že by som to urobil? Naozaj ma máš za násilníka?“
„Nie, George. Mám ťa za muža, ktorý je na druhej priečke v poradí na trón. Myslíš, že neviem aká silná je tvoja dominancia? Áno, bojím sa. To si chcel počuť? Spomienka na Cateline mi pripomenula, že hoci sme v dvadsiatom prvom storočí, ja som na výber nedostala. Môj ľud stále trpí. A naše vyhliadky do budúcna sú čoraz horšie. Chcem slobodu! Chcem späť právo rozhodovať a konečne chcem mier!“ rozhodila rukami.
George za sebou zavrel dvere a oprel sa o ne. „A mňa vnímaš ako prekážku?“
Oči sa jej zaliali slzami. Zle, všetko je zle. „Ty to nechápeš, však?“ Dlaňou si pretrela unavenú tvár. Zistila, že sa trasie. „Ty si obeť! Myslíš, že som ťa chcela takto využiť? Vybieliť ti účty? Ohroziť tvoju svorku a zatiahnuť ťa do tejto šarvátky, ktorá takmer vyústila do vojny s Nikolaiom? Prinútil ťa k tomuto manželstvu rovnako ako mňa a obaja sme len trpeli! Takmer som ťa pred rokmi zabila!“ zvolala hystericky. „Musel si si ma vziať a prišiel si tak o šancu na skutočné manželstvo so ženou, ktorá ti pod posteľ neukrýva infikované injekcie!“
George sa zamyslel nad jej chaotickými slovami. Prepadol ho pocit, že neľutuje len seba, ale aj jeho. „Vieš, že pred tebou som bol dvakrát zasnúbený?“ prekvapil ju otázkou. „Prvýkrát za druhej svetovej a druhýkrát pred pätnástimi rokmi.“
Nechápavo zažmurkala. „Iba zasnúbený? Nikolai ti nepovolil manželstvo?“
„Naopak, v oboch prípadoch odobril môj výber. Boli to dcéry vysokopostavených alfov, nadšené z moci, ktorá by im padla do lona. Na slovo ma počúvali, boli ochotné urobiť čokoľvek, aby mi vyhoveli. V posteli aj mimo nej. Nikdy mi nepovedali nie.“
Medzi ich druhom dokonalé manželky. „Prečo si teda...“
Zamyslene klesol do kresla vedľa malej knižnice. „Ako si podotkla, som veľmi mocný a po kráľovskom páre najvhodnejší kandidát na trón. Moja dominancia ovplyvňuje každého. Nutkanie podľahnúť mi je... silné. Nedokázal som rozlíšiť, čo je ich slobodná vôľa a čo len sila dominancie. Doháňalo ma to do šialenstva.“
Mierne pobavene nadvihla kútiky pier. „Chceš mi povedať, že ti vadila ich poddajnosť?“
Neochotne prikývol. „Po čase áno. Uisťujem ťa, že ani jedna z nich by nepreliezla komínom, len aby mi zabránila vidieť zápas. A hodiť po mne jedlo? Sotva by na to pomysleli.“
Danny si navlhčila suché pery. „Čo mi tým chceš povedať?“
Pohľadom prebehol po jej tele a pristavil sa na najlákavejších partiách. „Nechcem fackovacieho panáka, Danny. Naše manželstvo môže fungovať. Za tie účty dostaneš na zadok. Vibrátory budú v trezore a vždy keď ma naštveš, jeden roztavím. Po zvyšok našich životov som ale ochotný sa biť o ovládač, viesť slovnú vojnu medzi Kanadou a Ruskom a kupovať kilá smotany. Otázne je, čo chceš ty? Keby si nebola prinútená k manželstvu... zamyslela by si sa nad vzťahom so mnou?“
Naprázdno preglgla a zistila, že mu nedokáže odpovedať, pretože tá nepodarená mačka v nej si už predstavovala, ako pri ňom pokojne pradie po hodinách sexu. Celé roky v jej mysli figuroval ako vynútená existencia. Nikdy sa nepristavila pri myšlienke skutočného vzťahu s Georgeom. Obzvlášť po tom, čo by zistil, že je tigrica.
Zmätene sa posadila na posteľ. „Myslíš to vážne? Nechceš rozvod? Teraz, keď je po všetkom?“
„Nie.“
„Nie si ani trochu... vytočený?“
„Ale áno,“ prikývol. „Ale na také veci mám putá, bičík a celú sadu nástrojov, po ktorých budeš prosiť o milosť.“ Pohľad mu potemnel. „Ale nie o to, aby som prestal.“
Stiahlo jej hrdlo a zvlhla. Dobre, možno je mačka, ale stále je žena. Jeho dominancia na ňu pôsobí a rozhodne chce zistiť, aké to je stráviť celý deň v posteli, vydaná mu na milosť.
Bohovia, potrebuje psychiatra!
„A-a čo ty? Boli to dlhé roky.“ Aj keď ju odpoveď na nasledujúcu otázku asi zabije, musí poznať pravdu. „Žiadna žena ti nestála za pozornosť?“
Jej veľký, nebezpečný manžel pomaly vstal, potešený náznakom žiarlivosti v jej hlase. Podišiel k posteli a začal sa nad Danny nakláňať, až kým neležala na mäkkej prikrývke, neistá a poblednutá. „Pýtaš sa, či som ti bol verný, drahá Jordana?“ zašepkal jej na pery.
Uhla pohľadom. Prisahala si, že ho nebude obviňovať. Ich manželstvo nebolo skutočné. Mal plné právo... Ach, čo tam po tom! Ak jej povie meno, nájde si tú šľapku a rozbije jej ciferník!
„Napriek situácii, ktorá nás rozdelila, nie som zástancom mimomanželského sexu,“ povedal jej veselo. „Bol som ochotný dohodnúť sa na manželstve na oko, v ktorom by sme si obaja šli svojou cestou. Bola si však príliš vydesená, preto som nechcel tlačiť na pílu. Ale neverný som ti nikdy nebol.“
Okamžite vycítila, že hovorí pravdu. Zaliala ju úľava. Stále roztrasenou rukou prešla Georgeovi po jazve na tvári. „Mrzí ma to,“ ospravedlnila sa za staré zranenie.
Pobozkal ju do dlane. „Aj za to ešte dostaneš na zadok.“
Zvodne si zahryzla do pery. „Sľubuješ?“
„Ty malá uličnica,“ zasmial sa a pobozkal ju na to čarovné miestečko na krku.
Jordana privrela oči a naslepo nahmatala lem jeho trička, ktoré z neho urýchlene stiahla. On taký citlivý nebol. Oblečenie z nej doslova strhol a sotva boli obaja nahí, zatlačil ju do matracov a perami prechádzal po jazvách na jej bruchu. Keď ho chcela odstrčiť, uväznil jej ruky pri bokoch. Vzhliadol k nej. „Si krásna, Danny. Tie jazvy sú dôkazom neuveriteľnej odvahy. Mala by si na ne byť hrdá.“
„Sú ohavné,“ povedala so stiahnutým hrdlom.
Vzdychol a presunul sa tak, aby si hľadeli do očí. „Nie sú. Stále si tá najsexy žena, akú som videl. A ani tucet jaziev to nezmení. Nikdy predo mnou neskrývaj svoje telo,“ kládol jej na srdce.
Hanblivo prikývla. Dovolila mu vrátiť sa k začatej práci a keď zamieril nižšie, jeho jazyk pristál na jej zvlhnutom pohlaví. Nad toľkými intenzívnymi pocitmi zalapala po dychu. Kam sa na jej diabolského manžela hrabú všetky vibrátory?
„George,“ vzdychala.
Vlkolak sa však nikam neponáhľal. „Toto je tvoj prvý trest za moje účty,“ oznámil jej krátko pred tým, než uväznil jej stehná v pevnom zovretí a celú hodinu ju privádzal na pokraj orgazmu, len aby v najlepšom momente prestal.
Nakoniec to nevydržala, odstrčila ho od seba a prevalila sa nad neho. „Ty... ty nepodarený, drzý, arogantný vlk!“ nadávala mu bez dychu.
Nedal si ani tú námahu tváriť sa previnilo. „A ty máš to nesmierne privilégium byť mojou manželkou,“ podpichol ju.
„Čo takto trocha vlastnej medicíny?“ Sklonila sa nad jeho nadrozmernú erekciu a neskúsene vzala špičku do úst, čo úplne stačilo, aby ho vyviedla z rovnováhy. Prešla jazykom po najcitlivejšom mieste a odtiahla sa. „Zaujímavé. Toto musím preskúmať bližšie.“
A presne to urobila. Zdalo sa však, že George má menšiu výdrž než ona, pretože po pár minútach veľmi dôkladného “skúmania“ zahŕňajúceho pery, jazyk a všetečné prsty, ju vytiahol na seba a takmer násilne do nej prenikol.
Danny vykríkla spokojnosťou. Zdá sa, že ani mačky nemajú problém s drsným sexom. Tentoraz jej však dovolil prevziať kontrolu a zatiaľ čo jej prstami dráždil ružové bradavky, ona udávala tempo. Zvodne sa na ňom hýbala a občas ho pošteklila divokými vlasmi na hrudi.
Takmer to nevydržal. Bol nútený siahnuť medzi ich telá a urýchliť jej búrlivé vyvrcholenie skúsenými pohybmi prstov, aby ju nepredbehol.
Obaja naraz vykríkli a zadýchane klesli na rozhádzanú posteľ.
„Mier?“ navrhol George.
Prikývla. „Mier.“
Dopriali si hodinu odpočinku, potom sa prihlásili iné potreby a spoločne si uvarili obed. Späť do postele to však už nestihli. Namiesto toho ju George zoznámil s obľúbenou polohou na psíka priamo v obývačke.
Keď konečne zapli televízor s prebiehajúcim hokejovým zápasom, našli si novú zábavu – za každý gól, ktorý Kanada dá, si George vyzlečie jeden kus oblečenia. Za každý, ktorý dostane, príde o handry Jordana.
Na konci zápasu skončil úplne nahý George na zemi a Danny na ňom opäť trénovala svoje orálne znalosti, za ktoré ju odmenil rovnakým spôsobom.
Večer, po ďalšom veľkolepom čísle, ležali unavení vedľa seba, George objímal Jordanu zozadu a ona si s ním preplietla prsty.
„Prepáč, že som ťa niekedy prirovnala ku Catelininmu manželovi. Nemyslela som to tak,“ povedala do tmy.
Zmierlivo ju pobozkal do vlasov. „To je v poriadku. Máš pravdu v tom, že si nedostala na výber. To nie je správne, hoci boli Nikolaiove úmysly dobré.“
Privrela oči a užívala si pokojný moment. „Som rada, že ma poslal k tebe.“
„Aj ja som rád,“ uistil ju. „Vlastne mu asi pošlem darčekový kôš ako akt vďaky.“
Zasmiala sa a pootočila hlavu k rýchlemu bozku. „Dobrú noc, George.“
Pritisol si ju ešte bližšie. „Dobrú noc, mačiatko.“

13 komentářů: