středa 18. března 2020

Výhľad na najbližšie obdobie








Uf, takže konečne sú všetky dokončené poviedky skopírované. Zlomená temnota bude, samozrejme, pribúdať. Pokiaľ sa trochu opozdí, tak to prosím vydržte, moja super akčná a obetavá korektorka momentálne hromadne šije rúška (za čo si zaslúži potlesk).

Zatiaľ teda aspoň nejaký náhľad do série a čo bude ďalej:

·      Po Zlomenej temnote nám zostávajú už len tri ďalšie poviedky, ktoré uzavrú sériu
·             Áno, zistíme čo sa skutočne odohralo na konci sveta s Carys, čo sa stalo s jej otcom, kto je Opal a kto je Ninja
·      Nie, netuším ako si podám moje zlatíčka Casey a Briana, ale rozhodne sa s nimi pohrám :-) (zatiaľ mám asi tri varianty)
·        Nasledujúca poviedka ešte nemá názov, ale hlavné postavy sa volajú Kalli a Alaric a žijú na Hyperborey (a pokúšajú sa navzájom zabiť)


A aké sú ďalšie plány?

Nuž, v hlave už mám novú sériu, dokonca som skúšobne začala písať prvú časť. Dej by sa presunul do Francúzska (pretože nemôžeme nechať Michela Francúzskeho bez vzrúša v živote) a točil by sa okolo Jazdcov, Lucifera a jeho druhov. Malá ukážka z prvého pokusu:

Podľa kníh sú démoni zlí. Prinášajú so sebou mizériu, smrť, utrpenie, choroby, a trestajú ľudí za ich hriechy.
Anjeli predstavujú mier. Harmóniu. Raj.
Znechutene vzhliadla k oblohe. „To určite,“ zavrčala. „Chcete ma? Prosím.“ Roztiahla ruky. „Ale nemyslite si, že sa vzdám bez boja! Pošlite za mnou hoci aj pána samotného pekla!“

...

„Boli sme tu pred nimi,“ pripomenul jej sucho. „Môžu byť ľuďmi, môžu byť deťmi, kvapkami vody, sochami, vulkánmi, rybami, hoci aj sekvojami obrovskými v národnom parku.“
Prižmúrila oči. „Skúšal si to, hm?“ Predstavila si ho ako sekvoju obrovskú a pery sa jej zvlnili.
„Je to dlhý život,“ odpovedal unavene a klesol späť do kresla.

Tak čo, aké otázky vám ešte vŕtajú v hlave? Sem s nimi!

43 komentářů:

  1. Ahoj, jen mě zajímá jestli sem dáš i další svoje povídky, Mezi světy a tak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. po čase určite áno, ale nateraz nie. najbližší mesiac nechcem ani vidieť ctrl+c, ctrl+v :D

      Vymazat
  2. Děkuji moc za informaci o tvých dalších plánech. Já jsem potěšena, že budeš pokračovat s dalšími díly našich oblíbených postav. Myslím Carys, Opal a hlavně Briana a Casey. No Ninja, je také tajemná bytost. Ale hlavně, že se vlastně s znovu setkáme s Michalem i když to bude nová série, přesto věřím, že nás osloví tak, jako Skrytá temnota a ta byla naprosto skvělá, provázela mě celou dobu, vždy s neskutečným čekáním na další kapitolu.💖💖 Jsi náš obrovský dárek na špatnou náladu nebo jen na vychutnání si fantazie.💓💓

    OdpovědětVymazat
  3. Už len tri poviedky škoda 😊 milujem Zlomenú temnotu 💞 všetky príbehy boli super 👍 ešte aspoň že si to tu môžme stále prečítať. Veľmi sa teším na všetky ale hlavne na Briana som zvedavá ako to s ním bude 😍💖😍 a taktiež sa teším na novú sériu 💖. Tiež by som sa rada opýtala či si tu dáš poviedky z Wattpadu. Alexa ďakujem a veľmi sa teším 😃 😃 😃

    OdpovědětVymazat
  4. Aj keď je u konca táto séria určite sa máme na čo tešiť, ja osobne sa neviem dočkať toho suchára Michaela Francúzskeho a jeho milovanej polovičky zaslúži si poriadnu dračicu, ďakujem 😆

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Alex,chcem sa podakovat za uzasne pribehy!Kazdy som nedockavo hltala a strasne sa tesim aj na novu seriu!Chcem sa opytat ci neplanujes samostatny pribeh o Luciferovi?Dakujem pekne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš tie dva úryvky hore?
      tak tá sekvoja obrovská je Lucifer:D:D:D jeho príbeh by odštartoval novú sériu;)

      Vymazat
    2. Paraada!Velka vdaka a prosim davaj na seba pozor v tomto tazkom obdobi!

      Vymazat
  6. Alex, tvou práci čtu moc ráda. Tvá fantazie se mi moc líbí. Těším se na příběhy těch tajemných 😁👍. A další série mě navnadila 🤗😘. I když mě trošku mrzí že tato úžasná série končí. Současně čtu tvé příběhy na wattpadu, sice z jiného soudku ale hodně čtivé 😁.

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem už sa teším na pokračovanie, mám rada túto sériu. Som zvedavá aj na Michela Francúzskeho 💞

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za budoucí pokračování. Tvoji celou sérii úplně zbožňuji. Jsi skvělá spisovatelka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za info, máš užasnou fantazii 😊

    OdpovědětVymazat
  10. Tvoja séria ma nadchla. Vždy nedočkavo čakám na pokračovanie len tak ďalej. Som si istá , že aj pokračovanie bude perfektné !!!Ďakujem už vopred.

    OdpovědětVymazat
  11. Ohhh, nadhera uz se nemuzu dockat. Lucifer jako sekvoj obrovska me strasne moc pobavil :))))) moc dekuji.

    OdpovědětVymazat
  12. Ďakujem za info milujem tvoje poviedky.Tesim sa na pokračovanie.

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji moc. Těším se na vše od Tebe. Bobo.

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji Alex za Vaše příběhy. Těším se na další Vaši tvorbu. Bála jsem se, že po skončení této sérii, by jste již nic nenapsala. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  15. Teším sa na príbehy aj zvyšných hrdinov. A som rada, že budeš po skončení série ďalej pokračovať v písani....aj keď to už nebude moja milovana séria temnota 😁..... Keby si ju chcela vydať, skočila by som po nich ako "slepice po flusu" 😄Ale verím tomu, že si zamilujem aj ďalšiu sériu 🥰
    Držím palce aj päste a želám veľa dobrých nápadov a námetov 😊❤️

    OdpovědětVymazat
  16. Už len tri😲... nevadí... nová séria bude určite tak dobrá ako Skrytá temnota a teším sa už teraz...Fantáziu máš neskutočnú.

    OdpovědětVymazat
  17. Teším sa na každý príbeh, o ktorý sa s nami podeliš. Tvoje poviedky sú úžasné. Vďaka. GabiM

    OdpovědětVymazat
  18. Moc děkuji za všechny Vase příběhy. Mate veliký talent, Vaše příběhy jsou kouzelne při čtení zapomenu na všechno zle. Moc se těším na další Vaše příběhy. 💖

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to som veľmi rada, že aspoň na chvíľku sa pri mojich príbehoch dá zabudnúť na to zlé:)

      Vymazat
  19. Si úžasná spisovateľka a už sa neviem dočkať

    OdpovědětVymazat
  20. Či mám otázku ? Mám ich tisíc. A dúfam, že na všetky dostanem odpovede v ďalších dieloch. A strašne sa teším na Lucifera, Briana a Casey... Oni sú topka !!! ❤❤❤ A dúfam, že zistíme, čo sa stalo s Aislin. Strašne mi chýba. ��

    OdpovědětVymazat
  21. Už se moc těším a děkuji 💛

    OdpovědětVymazat
  22. Moc děkuji za všechny díly Skryté temnoty, je to úžasná a propracovaná série. Objevila jsem ji na tomhle blogu a celou ji přečetla "kam až to šlo". Těším se na příběhy, co ještě budou následovat.
    Jedna věc mi ale vrtá hlavou: skoro všechny díly začínají prologem. Jen Temné lži jsou tu bez prologu a začínají kapitolou jedna...
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pozorná čitateľka, to sa mi páči;) áno, obvykle som vždy začala prológom, ale v tejto časti som ho nejako nedokázala natlačiť pred udalosti hlavného deja. pôvodne malo byť prológom ich stretnutie a rozchod, ale nakoniec to nešlo dať do tých pár riadkov a z prológu sa stali plnohodnotné kapitoly:)

      Vymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  24. Ďakujeeeem. Veľmi si ma týmto blogom potešila. A teším sa na ďalšie príbehy zo série. Škoda,že sa blížime k finále. Máš veľký talent. Držím palce,aby sa ti darilo aj v osobnom živote, nielen čo sa týka písania. s

    OdpovědětVymazat
  25. Děkuju moc, už se nemůžu dočkat.....

    OdpovědětVymazat
  26. Ďakujem.séria temnota sa mi veľmi páči.Už teraz sa teším na novú sériu,tvoja fantázia je úžasná.Si skvelá spisovateľka.Zuzana

    OdpovědětVymazat
  27. AHoj,
    mňa by zaujímalo:
    - či by si nemohla napísať aj príbehy postáv, ktoré sa v poviedkach objavujú už ako páry ako samozrejmosť...napríklad anjelský pár, kráľ s kráľovnou vlkodlakov...
    - tiež by ma zaujímali ostatné vládkyne ročných období, veď konieckoncov, musia mať aj ony potomkov...
    - a tiež by som chcela vedieť, prečo si žiadnemu z párov nedopriala potomkov..nie hneď v ich poviedke, ale ako vedľajšie postavy ...
    - a čo taký démon Trey? V príbehu o Mine a Justinovi si spomenula 2 ženy.....
    - alebo ma zaujíma, prečo nefilim boli tak drasticky odstraňovaní, veď tiež boli zmeska ako ostatní démoni...
    - a čo tak séria praotcov a pramatiek upírov?
    - a čo tak séria s kráľmi jednotlivých krajín? Teda aspoň tých, ktoré si v poviedkach spomenula.. :)
    - hyperborea v poviedke Briana a Casey bola nad zemou, v poviedke pri Kalli a Alaricovi sa už nachádzala na mori? Bude aj o tom príbeh?
    - a čo príbehy súrodencov Kalli a Alarica?

    Bože, je toľko toho, čo by som chcela aby si napísala, lebo sa neskutočne dobre vieš pohrať s príbehmi, nie je to plytké a zaujme to, dokážeš dostať všetky emócie z človeka... Len píš prosím ďalej a čo najrýchlejšie :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) okej, poďme na to:
      - niektoré príbehy postáv, ktoré už ako páry sú, sa buď odohrali veľmi dávno, alebo sú jednoduché - však vieš, bez drámy, bez zvratov, proste pohodička. preto som ich nejako nerozvádzala
      - vládkyne ročných období nemusia mať priamych potomkov, len ženské dedičky z rodovej línie (napr. sesternice z piateho kolena). ešte som sa ale nerozhodla, či ich viac spomeniem v novej sérii.
      - :D čakala som, kedy sa ma niekto opýta na absenciu detí :D odpoveď je jednoduchá - sú nesmrteľní a uprostred krušného obdobia. čas a ani biológia ich netlačia, preto majú možnosť počkať si, až bude po všetkom, plus musíme brať do úvahy, že na rozdiel od nás ľudí si nesmrteľní strážia svoje počty.
      - Trey je démon podobný Juliusovi, len menej fanatický. má dvoch synov a drží sa mimo diania. je to vedľajšia postava.
      - nefilim boli odstraňovaní, lebo anjeli si chránili svoje rady. majú priveľa moci a v kombinácii s ľudskou zákernosťou to nie je najlepší výsledok. je to však jedno z tých pravidiel, ktorých sa držia len zo strachu a zotrvačnosti, sami v ňom nevidia logiku, len sa boja čo by bolo keby...
      - o praotcoch a pramatkách sa viac dozvieš ku koncu poviedky Temná skúška. inak sú aj oni poväčšine vedľajšie postavy.
      - :D:D:D na svete je cez 200 krajín, toľko kráľov si nevymyslím:D ale v novej sérii sa dej bude točiť okolo Michela (Francúzsko) a Vasilyho (Rusko)
      - Hyperborea je v poviedke Briana a Casey na mori (navštívia ju), nikdy nebola hore. sklenené mesto na nebesiach je domov stvoriteľov, tzn. iná stavba (ak si spomenieš, Kalli a Alaric našli 14 sklenených miest pod zemou a v jednom prenocovali. stvoritelia tam uložili svoje mestá po tom, čo sa stiahli zo svetového diania).
      - súrodenci Kalli a Alarica sú nateraz tiež zaškatuľkovaní ako vedľajšie postavy a nemám s nimi ďalšie plány. v poviedkach je neskutočné množstvo postáv a sama sa v nich niekedy strácam. preto nie všetci dostanú vlastný príbeh. snažím sa ich osudy ale čo najlepšie uzavrieť, aby nikto netrpel:)

      snáď som odpovedala na všetko:) ak nie, napíš do odpovede.
      neboj, píšem ako šialená, len už niekedy dostávam bolesti hlavy ako nič iné nerobím :D potrebujem, aby svet začal znovu fungovať...

      Vymazat
  28. Musím oponovať....ani ten najnudnejší príbeh isto nebude nudný. Napríklad mňa zaujalo, ako kráľovná vlkodlakov naznačila, že v podstate tiež pochádzala z nie práve najbohatšej rodiny...Zabŕdla si do správneho miesta pre čitateľa, ktorý sa chytá detailov a má veľkú fantáziu :P
    chápem, že Nefilim sú nebezpečnejší ako anjeli..ale sakra, zmenila sa organizačná štruktúra neba, ak to mám tak blbo povedať, dala by som im šancu :D
    ....chcem tým len povedať, že fakt úžasne píšeš, síce mi to pripomína iné série kníh ale tie tvoje poviedky sa líšia tým, že aj keď človek dopredu vie, ako to skončí, dozvie sa v príbehu toľko poučných vecí a hlavne toľko odkryje príbeh, ktorý má hlavu a pätu a náväznosť na ďalší a hĺbku.... :)
    Snáď som sa ťa nedotkla, ale som knihomoľ, ktorý priemerne prečíta 1,5 knihy denne :D :D :D
    ....a ešte by ma zaujímalo....Lucifer a jeho aférky? mal on nejaké? bude aj o ňom príbeh? :P
    a áno, asi milion otázok mám ku každej poviedke ale nakoľko chcem, aby si viac písala nové poviedky, ako mne, nebudem otravovať, ale budem sa tešiť na nové a nové časti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nuž, z každého príbehu sa dá urobiť plnohodnotný dej, ale niekedy fantázia odmieta:D možno niekedy spíšem nejaké krátke príbehy týchto postáv, ale nateraz som rada že stíham hlavné dejové línie:D Lanin "nízky" pôvod bol spomenutý, aby bolo jasné prečo sa zastáva práv menej privilegovaných a vyvažuje nadradenosť šľachty:)
      máš pravdu, štruktúra v nebi sa zmenila a pravidlá ohľadom nefilim takisto - Ninja na to mal dobrý dôvod;)
      ďakujem a ja viem, že niekedy sa moje poviedky podobajú na iné série, koniec-koncov inšpiráciou mi boli Kenyon, Ward, Cole, Showalter a pod. :D takže si sa ma určite nedotkla, my knihomoli si rozumieme;)
      och, môj drahý Lucifer si užije krušné chvíle už na konci Temnej skúšky, bude mať na mále aj v záverečnej časti série a nakoniec dostane vlastný príbeh v novej sérii:)
      na otázky rada odpoviem, to ma nikdy neotravuje:) len smelo. môžeš ich napísať sem alebo aj na FB, buď mne alebo do skupiny:)

      Vymazat
  29. Ďalšia séria?? Za mňa yes baby 😘 teším sa❤️🍀

    OdpovědětVymazat