pondělí 15. června 2020

Predčasné Vianoce!!!




Krásny deň všetkým!

 

S radosťou vám oznamujem, že mám naďalej obe obličky :D Moja predrahá rodinka sa rozhodla dať mi extra skorý darček pod stromček. O pol roka teda budú už len ponožky. Som jediná, ktorá sa z ponožiek teší ako malá? Tadá, zoznámte sa s mojím novým kamarátom:

 

 

Slávnostne prisahám, že ho už nebudem mlátiť, udierať o stenu a ani hádzať o stôl.

 

Bohužiaľ, väčšina mojich dát je naďalej nedostupná a je otázne, či sa ich podarí zachrániť. Poviedky boli našťastie jedna zo záloh, takže by sme mali fungovať normálne. Prišla som síce o týždeň napísaných kapitol, ale to sa dá prežiť. Chcem vám poďakovať za trpezlivosť, podporu a dokonca aj ponuky sponzoringu novej mašinky (ste fakt super, dievčatá!) tieto posledné dni. Viem, že strata PC nie je práve život ohrozujúca skúsenosť, ale pre introverta ako ja je to ako prísť o ruku. V tom počítači bola prakticky polovica mojej existencie. Takže teraz ešte držte palce, aby sa z pevného disku dali vytiahnuť ostatné dáta, inak mi asi hrozí menšie psychické zrútenie.

 


Takže aké ponaučenie prišlo?

Zálohy, zálohy, zálohy! Vo dne, v noci, na dovolenke, v škole, v práci, hoci aj na toalete - ZÁLOHY! Nedopadnite ako ja, holky! A čo je najvtipnejšie, radšej o tie dáta prídem, než aby som mala ísť za technikom a vysvetľovať mu, ako dôležité je dostať sa k mojej červenej knižnici krásne rozdelenej do kategórií :D Pretože všetky vieme, že niektoré názvy by rozhodne nadvihli obočie.


Ešte raz ďakujem vám všetkým za trpezlivosť a mentálnu podporu a prajem krásny týždeň :-)


A nezabúdajte - zálohy!




28 komentářů:

  1. Som rada že máš nový počítač. A ja sa teším z ponožiek vždy keď ich dostanem pod stromček. 😂 Bývajú krásne farebné. 😂

    OdpovědětVymazat
  2. teším sa s tebou z novej mašinky a dúfam, že ťa vydrží aspoň tak dlho ako tá predchádzajúca

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná zpráva s PC a ponožky jsou super záležitost. Zvlášť ty ručně pletené. Klidně bych ukecala technika, aby mi vytáhnul data z disku. Je šumafuk jak se soubory jmenují, já na tvém místě bych se hlavně snažila o ně nepřijít. Je šumafuk co je v souborech - chytrý to pochopí, protože tě zná a názor hloupého tě trápit nemusí. :-) Přeji ti krásný den. Moc se těším na další příběhy.

    OdpovědětVymazat
  4. K mojím 21.narodeninam som dostala 5 párov krásnych ponožiek. Potešili ma viac, ako korálka na náramok Pandora.😅😅 Úplne rozumiem Tvojmu nadšeniu. So zálohami je to tak. Raz za čas zálohujem a zrovna keď nie, tak mi kľakla pamäťovma v mobile. To bolo nervov.😁😁😁 Držím palce s obnovoh dát a teším sa na nové kapitolky.❤❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá zpráva Alex, jsem ráda, že máš nového přítele,sice je pravda, že ho musíš připravit k obrazu svému, ale za to bude pro tebe tím nejlepším přítelem. Co se týká záloh, tak také jsem poučena, kdy mi zhavaroval noťas a od té doby, mám externí disk a jednou týdně dělám zálohy, všeho důležitého. Dostat data z HDD, není žádný problém, teda pokud neodešel on, ale jiná důležitá část. Dá se totiž vytáhnout jen HDD a propojit s dalším zařízením a stáhneš nebo nainstaluješ zpět všechna data, která na starém HDD jsou. Já mám totiž ze starého noťasu HDD, protože jsem dostala nový letos, takže ho používám na zálohy. Naformátovala ho, a slouží dál skvěle. Držím ti pěsti a přeji co největší radost ze společně ztrávených chvilek💖💖💖 A abych nezapomněla, ponožky se ti v zimě budou hodit, jak budeš trávit chvilky s tvým novým kamarádem😀😀

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je pro nás výborná zpráva. 🤗 Po podobné zkušenosti, kdy jsem byla nejdřív díky klávesnici a cca po měsíci díky shořelé nabíječce víc jak půlku semestru bez počítače, tak si dovedu představit, jak ti asi bylo. Nicméně co zkusit, jestli je v původním noťasu v pořádku harddisk? Pokud ano, nepřijdeš o data, dá se dokoupit krabička a můžeš mít externí zálohovací disk. 😉

    OdpovědětVymazat
  7. Ponožky na Vianoce sú vždy farebné a ja mám istotu jedného darčeka🤗. Na názvoch záloh si hlavu netráp, veď je veľa vecí označených hoci ako. Zálohy si robím na externý disk, lebo už som prišla o fotky (dve dovolenky, vianoce, zopár osláv a výletov). 😢. Pre mňa poučenie ak si niečo vážiš tak ukladaj mimo PC. Tak držím palce pri obnove dát a veľa úspechov s novým PC.

    OdpovědětVymazat
  8. Super. Tešíme sa s tebou. GabiM

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji k novému počítači. Doufám, že se ti podaří získat data ze starého pevného disku. Dokážu si představit, jak hrozné je přijít o knížky. Ja si z toho důvodu koupila externí pevný disk, abych si tam mohla zálohovat knížky a filmy. Je super, že aspoň povídky máš zálohované. Těším se na další kapitolu. Denisa

    OdpovědětVymazat
  10. Skvelá správa a gratulujem ku kámošovi. Držím palce aby si získala všetky data. Teším sa na ďalšie skvelé kapitoly.

    OdpovědětVymazat
  11. :) gratuluji k novemu kamaradovi. :)))

    OdpovědětVymazat
  12. To jsem ráda za tebe 👍😉 za kamaráda. Tak se k němu chovej jak se patří 😏. Držím ✊ ať se nějak dostaneš ke svým souborům. A ponožky mám že že vs dárků dárků nejraději,vyžadují i na narozeniny .

    OdpovědětVymazat
  13. Som rada že sa situácia s Pc vyriešila k tvojmu potešeniu, držím palce so zalohou...
    Denisa

    OdpovědětVymazat
  14. Super, teším, že máš novú hračku ❤️
    A to s tou zálohovú naprosto chápem, mon NB sa rozhodol, že bude fungovať po zapnutí, tak maximálne pol hodinu, takže všetko čo sa dá (prednostne knihy 😄) ťahám na disk....samozrejme v polhodinových intervaloch. Sranda to je fakt 🤦‍♀️😄
    Držím palce, nech sa k súborom dostaneš 👍🏻

    OdpovědětVymazat
  15. Drzim palce at jste brzo kamosi s novym compem ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Teším sa s tebou a ponožky pod stromček patria

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem ráda, že máš tak skvělou rodinu. :) Nenechali tebe a vlastně ani nás na suchu. A říct technikovi o záchranu červené knihovny není nic špatného. Jsou zvyklí na kde co. Manžel od kamarádky kdysi pracoval jako opravář elektroniky. Stávalo se, že jim do servisu lidé nosili zaseklé VHSky a nikdy se nestalo, že by v přehrávači uvízla třeba Popelka...
    A náhodou ponožky jsou super věc! Těch není nikdy dost. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělá zpráva. Držím palce ať se zadaří zachránit data z předchozího notebooku. Jinak přeji pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  19. Alexa super že si dostala taky super predvianočný darček a my sme neprišli o tvoje super knihy 💖😍💖teším sa s tebou 🥰🥰🥰 prajem krásny deň 😊

    OdpovědětVymazat
  20. Merry Christmas!! ❤️ Úžasná zpráva.
    Jó ponožky, v dětství nenáviděný měkký dárek a teď je to topovka. :D
    Krásný den, Alexa.
    Tinka

    OdpovědětVymazat
  21. Gratuluji k novému kamarádovi.Ponožky se v zimě taky hodi.☺

    OdpovědětVymazat
  22. Blahopřeji k novému příteli. Buďte spolu hodně, hodně dlouho:-)

    OdpovědětVymazat
  23. Gratuluji k dárku ��

    OdpovědětVymazat
  24. Ať nový pomocník dobře slouží a podaří se zachránit všechny data 👌🍀💗

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to sa tešíme s tebou,nech sa ti dobre píše vela dalších príbehov.

    OdpovědětVymazat