čtvrtek 15. října 2020

Došiel na psa mráz...

 


Tak holky, je to tu. Napriek komplikovanej situácii v našom zdravotníctve sa stal zázrak a moju operáciu nezrušili. V utorok mi držte všetkých sedem palcov, aby to dobre dopadlo :D

 

Keďže je možné, že sa po zákroku nebudem cítiť práve najlepšie, nastavila som automatické zverejňovanie poviedok na najbližšie dva týždne. Tiež je možné, že sa chvíľu neozvem, pokiaľ mi bude tak mizerne, že ani internet nepomôže :-) alebo budem naopak celé dni online, aby som sa rozptýlila. Úprimne, momentálne som už traumatizovaná aj z Covid testu, ktorý musím preventívne absolvovať. A niekoľkokrát denne mám záchvaty paniky z liekov na potlačenie imunity, ktoré majú špecificky napísané, aby sme sa im vyhýbali v zvýšenom epidemiologickom riziku. Takže čo urobí Alex? Začne ich brať uprostred najväčšej pandémie za posledných sto rokov!

Nebesia, asi z toho začnem hyperventilovať!

 


 

Okej, už som sa upokojila. Ja viem, že všetko čo musím absolvovať nie je pre to, že by sa lekári nudili a predpisovali testy a lieky zo srandy, no pre smrteľníka, ktorý má od medicíny tak ďaleko ako len môže, je to všetko nanajvýš desivé aj v bežnej situácii, nie to ešte v tej, ktorá nastala. Aj keď som dospelý človek (aspoň podľa papierov), chce sa mi plakať, že za mnou do nemocnice nepustia ani maminku. Ako to mám zvládnuť sama, keď ešte aj pri odbere krvi potrebujem, aby ma držala za ruku???

Ďalší záchvat paniky.

 


 

Toľko k mojej “dospelosti“. Môžete sa smiať, aj mne je už z toho do smiechu :D Idem na relatívne rutinný zákrok, žiadne nadmerné rezanie, transplantácia alebo nebodaj vytlačenie ďalšej osoby cez primalý otvor.

 

Najviac ma mrzí, že toto všetko musí prebehnúť v tomto neľahkom čase. Zdravotníci sú prepracovaní, štát sa k nim správa ako sa správa, sú neustále vystavení riziku, nemajú voľno, pacienti vedia byť malé monštrá a podmienky sa neustále menia. A do toho tam nabehne moje ukvílené ja, ktoré sa rozplače pri pohľade na injekciu. Vážne, už len za mňa by mali dostať príplatok, aby ma nezastrelili :-/

 

Takže ak niekto z vás pracuje alebo leží na klinike v severných oblastiach Slovenska, je možné, že ma tam uvidíte. Spoznáte ma podľa toho, že ma po chodbách ako jedinú dospelú osobu bude naháňať anesteziológ...

 


 

A teraz na veselšiu tému:


Múzy sa trochu rozhýbali, Brianova a Caseyina poviedka je z troch štvrtín hotová. Carysina sa tiež pomaly rozbieha. Paradoxne, Luciferova je v polovici a to je až v ďalšej sérii :D Ale aspoň malá ukážka:

 

Zalapala po dychu, keď na pokožke pocítila slnečné lúče a pod bosými nohami piesok. Voľná košieľka, jej jediný kus odevu, na nej viala ako smutná vlajka.

„Uvidíme, kam ťa zavedie tvoja takzvaná vôľa,“ zašepkal jej do ucha.

Pootvorila pery. O čom to hovorí?

Muž ju odstrčil, až dopadla na všetky štyri. „Čo so mnou chceš urobiť?“ preľakla sa.

„Vôbec nič. Posielam ťa preč.“

Zhrozila sa. „Č-čože?“

Zvrtol ju náhodným smerom. „Tadiaľ. Ak udržíš rovný kurz, možno ťa niekto nájde,“ povedal zákerne.

„Nemôžeš ma len tak nechať v púšti!“ okríkla ho v panike. Nedal jej nič, ani len vodu!

Ustúpil a zasmial sa. „A prečo? Tvoj ľud by s tým mal mať skúsenosti,“ podpichol ju.

„Nie!“ kričala, keď počula jeho vzďaľujúce sa kroky. „Počkaj!“

Vrátila sa jej len ozvena. Bezmocne klesla na kolená.


.........

„Otec Luciano,“ šepla jej sestra neveriacky. „To snáď nie je pravda!“

Amira už mala v ruke mobil a googlila si zamestnancov Vatikánu. Odkedy sa dala cirkev na transparentnosť, zrazu sa k ľuďom dostali kvantá informácií. Nemusela sa ani veľmi namáhať.

Otec Luciano je pápežovou pravou rukou a šéf archeologického oddelenia. Krátky popis jeho pozície bol doplnený o fotografiu muža, ktorý bol len pred pár hodinami s ňou v posteli.

Toľko k celibátu.

...

 

Ďalšia vec, s ktorou som sa rozhýbala (teda mala som snahu), je nová FB skupina pre tento blog, kde si môžeme nezáväzne pokecať mimo tunajších komentárov a kde je väčšia šanca, že sa ozvem :D Skupina má názov Skrytá temnota, tak ako tento blog, a budem úprimná – absolútne netuším ako ju spravovať, takže so mnou majte strpenie. Moje znalosti sociálnych sietí sú na úrovni babičky, ktorá prvý raz vidí telefón a pravdepodobne ho použije ako podložku na krájanie zeleniny. Ak máte nejaké rady ako si poradiť, sem s nimi! Inak je to miesto kde môžete rozvíjať svoje teórie, dohady, alebo ak potrebujete čokoľvek dovysvetliť k deju, čo nie je jasné.

Dúfam, že som len správne navolila nastavenia, aby sa do skupiny mohol ktokoľvek pridať...


 

Nakoniec vám všetkým popriať veľa zdravia a nervov. Časy sú ťažké, mnohí z nás skončili v neľahkej situácii, či už z ekonomických alebo zdravotných dôvodov. Nebojte sa a bojujte ďalej! Nič netrvá večne, ani len kríza. Poradili sme si s mnohými epidémiami, poradíme si aj s touto. Ekonomiky povstanú z popola. A o sto rokov sa o tejto tragikomédii budú učiť deti na dejepise ako o období, keď sa rúška stali politickým nástrojom :D

 

 

Držte sa holky, či už ste na Slovensku, u susedov, alebo na opačnom konci sveta. Sme v tom spolu a skôr či neskôr túto mikroskopickú pliagu pošleme kade ľahšie. Zamestnanci prvých línií – ste naši hrdinovia!

 

Krásny deň všetkým želám!


45 komentářů:

  1. Držte sa, všetko dobre dopadne :) strach z injekcií som videla v priamom prenose, keď kolegyňu išli pichať, takže viem, že to asi pre ňu nebolo nič príjemné :) a snáď potom Vy nebudete naháňať anestéziológa :) a ďakujem za tak skvelé príbehy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Alex, držím päste a želám skoré uzdravenie... určite ešte aj počas operácie budeš snovať príbehy a zápletky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No Alex, ode mne máš nejen mých 7 prstů ale přidávám k tomu i manželovy, takže sluníčko, žádné obavy, bude to v pořádku a my budeme s tebou v úterý, já jsem se dnes dozvěděla od paní doktorky, že mě čeká další operace, stejná na které jsem byla před třemi lety, jen trochu jiná než budeš mít ty. Nicméně, píšu to proto, že jsem na ni už jednou byla, ale přesto z ní nemám radost. A ty máš spoustu čtenářek, které na 100% ti budou držet pěsti a budou na tebe myslet a já budu jedna z nich, protože jsi mi velice prosvětlila život svými příběhy a vlastně prosvětluješ dodnes.💖💖 Moc ti za ně děkuji a prosím, i kdyby ses necítila dobře, jen dej vědět, že jsi v pořádku, čemuž všechny věříme💞💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v takom prípade aj ja budem držať všetkých sedem prstov aj tebe, nech je tá operácia kedykoľvek, a snáď už nebude mať reprízu:)
      ďakujem a len čo sa budem cítiť trochu ok, dám vedieť:)

      Vymazat
  4. Držím palce, nech všetko dobre dopadne a budeš rýchlo opäť v poriadku. ♥️

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palce a nech je všetko OK. 🤗

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně štěstí a držím všechny palce ať si brzo v pořádku. Zdraví máme jen jedno 😊 a jak se říká za penize si koupíš všechno jen ne zdraví. 😉🤗

    OdpovědětVymazat
  7. Budu na tebe myslet a drzet palce at si co nejdrive doma a zdrava jako rybicka. Jdu hledat skupinku na facebooku.
    p.s. neni se čeho bát, maximálně nemocničního jídla 🥴, to mi prijde obcas radioaktivni. Zbytek proběhne jak ma, anesteziolog bude vtipnej typek, co vi, co dela, tak se mu nezapomeň kouknout na zadek.
    A mám pro tebe domácí ukol, udělej nam statistiku fesackejh doktorů, debil doktorů, milých a jednoduchých sestřiček.Tipuju to na 3 fesaky, 1 debila, 3 kravy a zbytek bude fajn ❤❤❤.
    Drze se.😎😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ú, štatistiky? holka z môjho kmeňa:D ja rada štatistiky:) dúfam, že sa splní tvoja predpoveď sexy doktorov;)

      Vymazat
  8. Držím palce všechny co mám. Jsi skvělá píšeš neuvěřitelně. Děkuji za tvojí práci trpělivost snahu to že nám dáváš příběhy tak neuvěřitelné vhodné na besceler. Drž se Alex. Hlavou vzhůru všechno dobře dopadne.Zdenka

    OdpovědětVymazat
  9. Držím palce, nech všetko dobre dopadne 🙂

    OdpovědětVymazat
  10. Držím palce a prajem skoré uzdravenie...

    OdpovědětVymazat
  11. Držím palce nech sa všetko podari ako má a nech si co najskôr doma zdravá a v plnej sile.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky Alex, držím palce aby to dobre dopadlo a prajem skoré uzdravenie.

    OdpovědětVymazat
  13. určite to dobre dopadne a prajem skoré uzdravenie

    OdpovědětVymazat
  14. Držím palce a prajem skoré uzdravenie.

    OdpovědětVymazat
  15. Držím palce, ať vše dobře dopadne!!

    OdpovědětVymazat
  16. Tak držím palce a skoré uzdravenie🌷🍀

    OdpovědětVymazat
  17. Držím palce a prajem skoré uzdravenie 🌻

    OdpovědětVymazat
  18. Verim,ze kazda jedna z nas Ti bude drzat palce a posielat spustu dobrej energie...Urcite v tom nebudes sama a vrat sa nam cim skor...prajem vsetko naj,si uzasna osobnost..������

    OdpovědětVymazat
  19. Držím palce a prajem skoré uzdravenie.🌺🍀

    OdpovědětVymazat
  20. Držím palce, ať operace proběhne bez komplikací a brzo se uzdravíš. Denisa.

    OdpovědětVymazat
  21. Držím palce, a ver, že všetko dobre dopadne 👍🏻👍🏻👍🏻😉
    Veľa zdravíčka prajem a pevne nervy, bez stresov a paniky 😁😊
    ❤️

    OdpovědětVymazat
  22. Alexa budem na teba myslieť a držať ti všetky palce ktoré mám, aby všetko dobre dopadlo. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Alexa držím palce všetko dobre dopadne 😊😊😊

    OdpovědětVymazat
  24. Alexo vím že to ted máte tezke a bojíte bojíte se.Je to normální. Já verim ze to v pohodě zvládnete budu všem držet pěsti aby to dobře dopadlo.a verim ze nejen ja ale je nás více kteří budeme na vás myslet. Jste uzasna Vaše příběhy nám pomáhají zapomenout na naše starosti a problémy.Tak Hodně štěstí budu se těšit ze se nám brzo ozvete ze jste v pořádku. 💐🍀❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ďakujem za podporu, ozvem sa len čo to bude možné:)

      Vymazat
  25. Ať vše dopadne na 1 a jste brzo jako rybička.

    OdpovědětVymazat
  26. Přeji vám ať vám vše dobře dopadne a jste zdravá. Viděla jsem, co to udělalo s některými mými žáky, když jim brali testy na Covid 19, a to si říkají chlapi a je jim kolem osmnácti let. Ale říká se, že ženská musí vydržet více než chlap, jinak bychom vymřeli. Přeji hodně štěstí a optimismu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v týchto veciach som aj ja ako chlap s rýmičkou - tzn. určite umieram:D

      Vymazat
  27. Moc držím palce, vše určitě dobře dopadne :)Lenka

    OdpovědětVymazat
  28. Držím ti palce, a keď bude veľmi zle , zatvor oči a predstavuj si, že maminka je pri tebe. Určite ti potom bude aspoň trochu lepšie. Veľa šťastia a v utorok na teba myslíme.

    OdpovědětVymazat
  29. Drž se, holka. V myšlenkách budeme s Tebou. To dáš :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Alex drž sa a prajem skoré uzdravenie nech všetko dobre dopadne 😊💪🍀

    OdpovědětVymazat
  31. Ďakujm za update. S injekciami sme na tom rovnako. Pomaly bajalár za mnou a mama ma vždy musí držať za ruku.🙈🙈 Držím palce, prajem pekných doktorov a milé sestričky. Ulážka wau-teším sa.❤❤ Prajem Vám skoré uzdravenie. ❤❤

    OdpovědětVymazat
  32. Alexo, moc drzim palce a ver,ze nejsi sama,kdo se boji injekci, ja ztropim vzdy scenu a to jsem uz hoodne dlouho dospela😂. Hlavne at vse dobre dopadne a muzes jit co nejdrive domu.

    OdpovědětVymazat
  33. Tak hlavně ať to dobře dopadne. Zákrok bez problémů a rychlé uzdravení 🍀🥰

    OdpovědětVymazat
  34. Tiež nemusím injekcie. Nech ti to dobre dopadne

    OdpovědětVymazat
  35. Taky držím palce.
    Věra

    OdpovědětVymazat
  36. Alexa držím palce. Dúfam, že budeš čoskoro v poriadku ❤

    OdpovědětVymazat
  37. Alexo držím palce ať ti to vše dobře dopadne

    OdpovědětVymazat
  38. Držím palce, přeji pevné nervy a brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat