čtvrtek 26. listopadu 2020

Dôkaz mojej vysokej inteligencie, hlboké ospravedlnenie, stav poviedky a otázočka

 



Ahoj holky!

 

Hneď na začiatok sa musím mnohým z vás ospravedlniť (ak tu dotyčné vôbec ešte ste a neznenávideli ste ma). Vec sa má tak, že dnes som sa veselo prihlásila na FB, poslala kamarátke správu a keď mi odpísala, neklikla som na bežné okno, ale na prehľad a (s absolútnou hrôzou) zistila, že po celý rok mi od vás chodili správy, o ktorých som nevedela, lebo som si nečekla pokusy o kontakt (moja inteligencia siaha do nebies, ja viem). Ide o to, že som antisociálny človek a Alex je ešte k tomu môj sekundárny účet. Je mi fakt ľúto, že som vám neodpovedala a niektoré účty, čo mi písali, boli aj zmazané, takže nemám ako reagovať. Nebudem zverejňovať mená profilov, ale holky, ak ste ešte tu, ozvite sa a ja vám to vynahradím! Skutočne si cením každú jednu čitateľku, koniec-koncov ma motivujete k ďalšiemu písaniu :-)

Ešte raz – veľmi, veľmi, veľmi ma to mrzí.

 

 


 

Zároveň ale mám jednu super správu – múzy sa dostavili a kopli poriadne! Brianova a Caseyina poviedka je na 99% dopísaná a odoslaná na korekciu. Všetci teda pošlime kopu energie mojej predrahej korektorke, ktorá má aj bezo mňa plné ruky práce a aj tak zvláda všetko posielať späť s predstihom. 

 


 

 

A aby som vás navnadila, posledný diel série – megadhý mix deja o Carys, Ninjovi, Drakeovi, Heliovi a Opal má spísaných 14 kapitol, čo je stále v podstate úvod :D Malá ukážka:

 

Opal sa ospalo pretočila na druhý bok a stuhla, keď jej ruka nahmatala pevné, teplé telo na posteli vedľa nej. Otvorila oči do ranného slnka a klesla jej sánka.

Jej posteľový spoločník na ňu tiež hľadel s neistým pohľadom.

„Čo sme to urobili?“ šepla, akoby sa bála, že ich niekto sleduje. Potom si uvedomila ďalšiu vec. Toto nie je jej spálňa! Posadila sa. „Čo do pekla sme to urobili?!“

„Nuž, najskôr sme sa slušne dostavili na svadbu. Zvládli dva tance, primárne pre to, lebo sme sa nerozprávali, a potom sme sa šli hádať do altánku v záhrade. Ty, ja a dve Tequily.“ Pretrel si oči a žmúril do slnečných lúčov.

 

 

Nakoniec mám na vás znovu jednu otázočku a týka sa zverejňovania nových kapitol. Jedenkrát týždenne mi príde málo (neviem ako vám), ale nemám dostatok materiálu, aby sa tu veci objavovali dvakrát za sedem dní. Preto mi napadlo, čo keby sme sa nefixovali na konkrétny deň v týždni? Teraz je tu jedna kapitola každý utorok. Rozmýšľala som, že by sme to skrátili a kapitola by sa objavovala každých 5 dní – tzn. niekedy v nedeľu, inokedy v pondelok, ako to bude vychádzať. Čo vy na to?

 

Prajem vám všetkým krásny zvyšok dňa a veľa zdravíčka v týchto náročných časoch :-)

38 komentářů:

  1. Ahoj Alex, jako věrná čtenářka, musím říct, že si tě vždy najdu abych nepřišla o žádný tvůj příběh, jsem s tebou od začátku Skryté temnoty a rozhodně se těším na každou tvou kapitolu💖 A teď o to víc, jak sama píšeš "v této náročné době. Tvé příběhy mi pomáhají v tom, že se nezblázním. Užívám si tento útěk do fantazie a za to ti moc děkuji. Doufám, že jsi také v pořádku a kdyby kapitolky byly co 5 dní, vůbec se nebudu zlobit, moc mě zajímá jak to s nimi bude dál. Jediné co mě mrzí, že tato skvělá série už bude končit. Rozhodně mi budou chybět, byli mou součástí roky. Vždy to bylo lepší a lepší a i když jsem si myslela, že už mě nemůže nic překvapit, tak jsi to zvládla hravě, mě dostat do kolen a neskutečně se doslova třepat nedočkavostí, jak to bude dál. Přeji ti aby tě ta tvá perfektní múza neopustila a po skončení Temnoty, jsi nás navnadila na další postavy, které určitě budeme tak milovat, jako Skrytou temnotu.💖💖💖 Taktéž děkuji tvé korektorce, že to nemá dlouho u sebe a tím pádem, nám kapitolky pravidelně předkládá. Krásný večer💕💕💕

    OdpovědětVymazat
  2. Na tychto intermezzach sa bohovsky bavim a som urcite vsetkymi prstami za castejsie kapitoly. Prajem vela tvorivej sily. VV

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Alex. Já jsem rozhodně pro :0) jsi skvělá. Zdenka

    OdpovědětVymazat
  4. Cauko Alex , čo sa týka frekvencie hlasujem ako správny Alex-narkoman čo najčastejšie :))))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Alex, pokud budes pridavat casteji budu jen pro :-) vzdycky se tesim na dalsi cast pribehu :-);-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Alex, prvé čo ráno po zapnutí pozerám je či je nová kapitola. Tak som určite za častejšie pridávanie kapitol. 🤩🤩🤩

    OdpovědětVymazat
  7. Alex, ja ako "chorobne závislý človek na čítaní " ti ďakujem za každú kapitolu. Samozrejme ak korektorke /kám .
    Nemáte to jednoduché. Takže ďakujem za každú novú kapitolu a je mi jedno kedy ju nájdem - hlavne , že nájdem.
    Pri mojom tempe čítania by si sa musela naklonovať , aby si stíhala mnohonásobne rýchlejšie písať. Ale nevadí aj mne dobre padne vychutnávať si každú novú kapitolu. No a čo ,že si ju prečítam viackrát . Máš úžasnú fantáziu tak píš, píš, píš. ĎAKUJEM za každé slovo.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj. Ja kontrolujem stránku každý deň, aj keď viem, že kapitola sa o javí vždy v utorok. 😅😅 Budem rada za čokoľvek. Je to supersky napínavé a ja sa veľmo, veľmi teším na ďalšie kapitoly a diely.❤❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  9. Ja tiež každý deň kontrolujem, pre istotu😁
    Tvoje príbehy sú absolútne skvelé ♥️

    OdpovědětVymazat
  10. Alex tvoje příběhy jsou úžasné a určitě budu ráda pokud je začneš dávat na blog častěji. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, tiež sa len poteším ak budú častejšie i keď pre istotu kontrolujem každý deň 😄. A ďakujem za tvoje príbehy 🙂

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Alex. Ja som neskutočne vďačná za tvoje príbehy, o ktoré sa s nami delíš. Sú zábavné, milé a niekedy smutné, ale vždy úžasné. Ak ich budeš pridávať častejšie len sa poteším. Každé ráno kontrolujem stránku, čo keby náhodou.... A keď nájdem článok podobne ako dnes, vždy sa poteším a pobaví ma to.

    OdpovědětVymazat
  13. Teším sa že budu kapitolky častejšie vždy si pozriem či už tu náhodou niečo od teba nieje. Ďakujem pekne za ukážku z ďalšej knihy teším sa na ňu 💖💖💖

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Alex,uzasna sprava,som nesmierne vdacna za kazdu kapitolu aj raz za tyzden,ale toto je uzasne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!Velka vdaka za uzasne pribehy a skvelu korekciu!Dakujem,velmi sa tesim na dalsie pribehy,je to naozaj uchvatne citanie!

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj. Dobra správa, teším sa na každú jednu kapitolu aj keď na ňu čakám týždeň. Ďakujem za ukážku ďalšej knihy nemôžem sa dočkať. 🙃

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj. To by se mi líbilo. Nikdy se nemůžu dočkat další kapitoly a tak 5 dní bude fajn. :)
    Věra

    OdpovědětVymazat
  17. Mňa vždy veľmi pobaví, že nie som iba ja z iného vesmíru a takéto trapasy sa Vám, dámy a páni, stávajú 🤷‍♀️. Je to milé a sympatické 😀. Samozrejme sa vždy poteším hocijakej rýchlejšej verzii pridávania nových častí 🥰 hlavne takto nepravidelne, pretože si to aj tak zabudnem počítať a bude to také prekvapko 😂

    OdpovědětVymazat
  18. Alex strane by ma potešilo ak by sa minimálne dva krát v týždni pridávala kapitola ďakujem krásne a samozrejme aj korektorke🌷

    OdpovědětVymazat
  19. Ahojky. Bolo by o super fajn, keby boli kapitoli častejšie. Som na tvojích príbehoch veľmi závisla. Práca tvojej korektorky je skvelá a úžasná. Tvoje príbehy sú napínavé a teším sa na každú z nich. Díky moc.

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, jestliže budeš navyšovat počet kapitol v týdnu, jsem pro. V dnešní době se každá dobrá zpráva hodí. Díky za tvoji schopnost mě potěšit svým psaním. Šárka

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj. Ja jsem rozhodně pro častější zveřejňování kapitol. Blog kontroluji pravidelně, takže mi nevadí, jestli kapitoly budou vycházet ve stejný den nebo různě. Každá tvá kapitola mi zpříjemní den a vždy se už nemůžu dočkat další kapitoly :)

    OdpovědětVymazat
  22. Děkuji za ukázku, moc se mi to líbilo stejně jako cokoliv jiného co napíšeš. Jsem ráda, že jsi překonala svůj blok ve psaní a také, že zdravíčko slouží. Za dřívější zveřejňování budu jedině vděčná. Přeji ti ať se ti stále daří dobře a také děkuji tvé korektorce za její práci.

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj jsem pro častější zverejnenovani. Tvé příběhy jsou nadherne mas úžasnou fantazii moc ti děkuji i tvoji ko rektorce. Přeji hodně zdraví 🍀💖

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, velice uvítám častější zveřejňování tvého díla. Jsi má oblíbená autorka a na každou kapitolu se těším. Je to únik od reality. Když bude častěji budu jenom ráda.

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj, som rada, že sa ti podarilo Briana a Casey dokončiť a veľmi sa teším aj na ostatných ❤️
    A čo sa týka pridávania kapitol, tak ja som závislák...takže co najčastejšie ako sa ti dá 😄

    OdpovědětVymazat
  26. Alex, ukázka naprosto super:) už se nemůžu dočkat. Kapitoly co 5 dní budou skvěle :) moc bych ti chtěla poděkovat, že se s námi delis o tvůj jedinečný talent. Jsi fakt úžasná, děkuji.

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Alexa,kapitola každých 5 dní, to by bolo skvelé, lebo teraz sa neviem dočkať každej novej kapitoly...

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Alex, v prvom rade ďakujem za skvelú prácu, ktorú odvádzaš aj s korektorkou. Bude skvelé, ak sa ti podarí dávať kapitoly aj skôr. Ďakujem za ukážku :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, kapitola každých päť dní bude super

    OdpovědětVymazat
  30. kapitola raz za týždeň je v pohode, človek si to aspoň poriadne vychutná... ale určite by som nebola proti, aby boli častejšie....

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Alexo, co dáš, to dáš :-) Za každou kapitolku jsme vděční a moc se těšíme na další. Píšeš naprosto skvěle. Hlavně zdravíčko a pokojný advent :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Alex, za každou kapitolu jsem moc ráda a když bude co pět dní?! Úžasné!!😁😁😁 😘🤗. Tvé nápady v kapitolách jsou nepřekonatelné. Vždy dokážeš překvapit co dokážeš s postavami 👍.
    Snad jsi i se svou korektorkou zdravá. Přeji krásný a pokojny advent.

    OdpovědětVymazat
  33. Alex,moc děkuji jsi super. Za každou kapitolu jsem fakt ráda,a když se to trochu zkrátí bylo by to lepší,to nepopírám, protože tvoje příběhy jdou úžasný,a člověk je vždycky napnutý jak struna jaký bude pokračování za týden. Vždycky se těším na tvojí kapitolu. Fakt super čtení.🥰🥰👍🙏

    OdpovědětVymazat
  34. Tvoje příběhy jsou super. Jsem ráda, že si je můžu přečíst a děkuji ti za ně moc, i když v této době to pro nikoho z nás není jednoduché.

    OdpovědětVymazat
  35. Tvoje knihy jsou skvělé a čím častěji bude kapitola tím líp.
    Moc děkuji za každou kapitolu.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj Alex...to vieš na nové kapitoly sa vždy teším. Vždy ma prekvapíš niečím novým a ak budú častejšie myslím, že sa nikto hnevať nebude. Všetky nás to len poteší. Tak prajem veľa ďalších inšpirácii a budeme sa tešiť. Díky

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj Alex, všechny tu máme závislost na tvých příbězích. Není tu nikdo, kdo by se na tebe dokázal zlobit :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Alex, čím víc tím líp 😁. I když teď moc nestíhám, tak se mi ty kapitolky nakupí a přečíst všechny najednou je vážně bezva. Děkuji

    OdpovědětVymazat