čtvrtek 20. května 2021

Vykúpenie z temnoty 17

 



Kaden sa sípavo nadýchol a pohľad mu pristál na jazvách krášliacich Ninjovu tvár. Ticho okolo nich len zhustlo. Obaja na seba hľadeli, neschopní rozhodnúť sa, čo ďalej. Bol to Kaden, komu po lícach ako prvému stiekli slzy. Rozplakal sa a Ninja ho z absolútneho zúfalstva objal. „No tak, šššš. Nie je to tvoja bolesť. Nie je to tvoj osud.“


Kadenove vzlyky len zosilneli.

Ninjovi sa lámalo srdce. Nikomu nikdy nepovedal o svojich útrapách, hlavne preto, že stále trpí posttraumatickým stresom. A Kaden to vycítil. Všetko.

„Hej, pozri sa na mňa,“ Ninja ho prinútil pozrieť mu do očí. „Je to v poriadku, Kaden.“ Zovrel mu dlane. „Aj ja som anjel. Nie ako ty, ale viem čo empaticky vnímaš. Nemusíš. Môžeš to vypnúť.“

Kaden krútil hlavou. Srdce ho bolelo. „Nikto ťa neobjal. Nikto ťa nikdy neutešil.“

Už aj Ninja zápasil so slzami. „Prestaň,“ prosil dieťa roztraseným hlasom. „Prestaň ľutovať niekoho ako som ja.“ Neznesie súcit od tejto nevinnej, v dobro veriacej duše nezasiahnutej krutosťou tohto sveta.

Kaden sa oňho oprel a plakal ešte niekoľko minút. Ninja ho objímal ako dávno strateného príbuzného. Kaden mal pravdu. Objatia v jeho živote boli veľmi ojedinelé a málokedy úprimné.

Keď sa obaja dostatočne upokojili, aby boli znovu schopní rozhovoru, usadili sa na posteľ a Ninja chlapcovi venoval jemný úsmev. „Nepovieš to mame, však nie?“

Kaden sa zachmúril. „Len ak mi vysvetlíš pravdu. Som dieťa, ale nie ľudské, Ninja. Musím vedieť, prečo cítim to, čo cítim. A myslím, že aj Drake potrebuje našu pomoc.“

Má snáď na výber? Aj tak už vie väčšinu. Jediné, čo mu chýba, je informácia o Juliusovi a jeho smrti. Chvíľu popremýšľal nad správnymi slovami a pomaly mu začal rozprávať o mužovi, ktorý ho splodil...

 

 

 

Kaden mal v noci o čom premýšľať. Ninja odišiel krátko pred tým, ako mu mama prišla popriať dobrú noc, a vrátil sa hodinu na to, aby sa dohodli na ďalšom stretnutí. Či sa im to páči alebo nie, s Drakeom pološialeným strachom o Jewel a ich dieťa, Kaden je prvý adept na najvyššieho anjela. A ako jediný sa v tejto katastrofe konečne vyzná.

Ninja mu povedal všetko. O sebe. O Juliusovi. O Opal. O Carys.

Ibaže dieťa mocné ako on si dokázalo spočítať viac súvislostí. Videlo varianty budúcnosti, ktorá sa nesmie odohrať. Čo je horšie, bolo mu jasné, že Ninja situáciu nezvláda.

Ráno ho mama odviezla do školy, ale on zhypnotizoval učiteľov, aby nenahlásili jeho absenciu, a vytratil sa oknom. Možno nebude zachraňovať svet, ale musí dať do poriadku pokrivené osudy osôb, ktoré by na seba narazili za akýchkoľvek okolností.

A tak urobil tú istú vec, ktorú kedysi jeho otec.

Šiel zháňať armádu.

 


 

Za parkom našiel opustenú slepú uličku, kde na asfalt nakreslil pentagram a vpísal doň niekoľko starovekých slov. Potom ich nahlas vyslovil a pentagram sa vznietil. O chvíľu v ňom stála drobná blondínka, z ktorej tiahla síra a bielidlo.

„Ale vážne, už mám dolu aj wi-fi, stačilo mi poslať-“ začala, ale zmĺkla keď uvidela chlapca, ktorý ju privolal. Klesla jej sánka.

Kaden sa nevinne usmial. „Ahoj, Persefona.“

Bohyňa naňho neveriacky ukázala prstom.

„Áno, ja viem. Som Juliusov a Carysin syn a ver mi, pre mňa je to tiež nová informácia, ale mohla by si panický záchvat urýchliť? Potrebujem tvoju pomoc. Mimochodom, som Kaden.“

Persefona začala hyperventilovať. „Ty...?“

Trpezlivo čakal.

Vládkyňa podsvetia sa niekoľkokrát prešla sem a tam v malej uličke.

„Ide o Ninju,“ začal Kaden nenútene, keď prestala nadávať. „Chcem mu pomôcť. A pár ďalším.“

Zazrela naňho ako na nepriateľa. „Vieš ty, kto je ten chlapík?!“ okríkla ho.

„Áno. A prosím, už som si raz vypočul jeho príbeh a nepotrebujem ďalšie detaily. Povedal mi, že si ho už konfrontovala.“

„Pretože som k tomu bola dotlačená!“ bránila sa.

Kaden mykol plecami. „Ak je ti to proti srsti, nebudem ťa nútiť. Potrebujem len jeho záznam.“

Persefona sa zamračila.

„Viem, že ho máš. Patrí pod tvoju jurisdikciu.“ Nastavil dlaň.

„Čo s ním chceš robiť?“ opýtala sa podozrievavo.

„Ochrániť ho.“

„Ty? Dieťa?“

„Niekto sa zaňho postaviť musí a vy zatrpknutí dospeláci to očividne nedokážete.“ Ukázal na nastavenú dlaň. „Záznam.“

Persefona si prehrabla vlasy a vzdychla. Čo má robiť? Ešte stále sa spamätávala z faktu, že Carys porodila Juliusovi dieťa. Ktoré by rozhodne malo byť v škole!

„Vie o tomto Carys?“ vzdala svoju snahu odmietnuť s ním jednať.

„Zatiaľ nie.“

Ako inak. „Aký máš plán?“

Kaden sa zazubil. „Znamená to, že mi pomôžeš?“

Persefona vyvrátila oči k nebu. „To znamená, že ťa nechcem nechať mimo kontroly.“ Luskla prstami a Kadenovi sa v ruke zjavila tučná zložka.

„Takže?“ naliehala podráždene. „Aký je ďalší postup?“

 

 

 

Jewel stála pred luxusným hotelom a po stý raz uvažovala nad tým, že sa zvrtne a vráti do bezpečia útočiska pre ženy. S rukou na vypuklom brušku potláčala slzy. Dookola sa snažila presvedčiť svoj mozog, že musí byť silná, prestať sa ľutovať a niečo robiť, ale všetko v nej sa búrilo. Celý život musela byť silná a bojovať o všetko. Myslela si, že to obdobie skončilo.

Tak prečo je sama a tehotná uprostred Londýna, s otázkami ohľadom anjelov?

Zhlboka sa nadýchla a vošla. Na recepcii oznámila za kým prišla a o pár minút z výťahu vyšiel Helio s kamenným výrazom v tvári, hoci sa pri nej pokúsil o strnulý úsmev. Pokynul jej a spoločne sa vrátili do jeho apartmánu, kde už v obývačke sedela priesvitná Opal.

„Dáš si niečo?“ ponúkol jej Helio, keď ju nasmeroval do pohodlného kresla.

Pokrútila hlavou. „Chcem vedieť, viac!“ vyhŕklo z nej. „Si aj ty anjel? Prečo mi Drake všetko tajil? Je moje dieťatko ohrozené?“

Opal na ňu súcitne pozrela. „Tvoje malé je v bezpečí a ak by sa mu niekto pokúsil skriviť čo i len vlások na hlave, viem o armáde bytostí, ktoré by sa postavili na jeho obranu.“

Jewel si nervózne hladila bruško. „Ako sa vlastne voláš? Nikdy si sa mi nepredstavila.“

Helio nadvihol obočie a pozrel na odrazu rozpačitú Opal. „Ty si sa jej nikdy nepredstavila?“

„Ehm, zabudla som,“ klamala ako malé dieťa. „Volám sa Diana,“ povedala s úsmevom.

Upír nepovedal nič, hoci mal pár otázok ohľadom tejto situácie. Pohľadom Opal naznačil, že ich ešte čaká rozhovor, a obrátil pozornosť späť na Jewel. „Ako sa cítiš? Nejaké komplikácie?“

Pokrútila hlavou. „Som len vystresovaná. Viete niečo o... Drakeovi?“ pri jeho mene sa Jewelin hlas zlomil.

„Stále po tebe pátra. Angelica mu zatiaľ dáva falošné stopy, ale to ho len spomalí. Nemôžeš pred ním utekať večne,“ poúčala ju Opal.

„Ja viem,“ zastonala a pretrela si tvár. „Ale ničomu nerozumiem. Prečo mi klamal?“

„Bol vo veľmi delikátnej situácii. Netvrdím, že urobil chytré rozhodnutie, ale nemal na výber. Drake bol poslaný na Zem po tisíckach rokov v nebi. Anjeli s ľuďmi mali zakázanú interakciu. Pod trestom straty krídel a smrti. Chránil ťa. Pravidlá sa uvoľnili len nedávno,“ vysvetlila jej Opal realitu.

Jewel si zotierala slzy. „Tak prečo si so mnou vôbec začínal?“ smrkla. „Prečo celá tá šaráda?“

Opal na chvíľu premýšľala nad vhodnými slovami a konečne jej došlo niečo, čo prehliadala veľmi dlho. Niečo, čo Jewel a ani Carys vo svojej horkosti nepochopili. Vstala a posadila sa na stolík pred Jewel, aby si mohli vidieť do očí. „Otriasla si tisícky rokov starým anjelom,“ povedala posvätne. „Anjelom, ktorý sem prišiel dať do poriadku bordel iných bytostí. Anjelom, ktorý mal dohliadať na plnenie pravidiel nebies. A pre teba ich sám porušil. Vďaka tebe začal cítiť. Vďaka tebe sa mnohé zmenilo k dobrému, pretože Drake našiel niečo, za čo on sám chcel bojovať.“

Helio zamyslene pozoroval priesvitné stvorenie a myseľ mu pracovala na plné obrátky. Niečo mu nesedelo. Na nej. Na jej vedomostiach o svete a podivnom prepojení s Ninjom, Jewel a Drakeom. Jej ťahanie za nitky je príliš precízne.

Jeweline hormóny z nej urobili uzlík nervov. „Ale ja som predsa nikto,“ rozplakala sa.

Opal znovu pocítila vlastné slzy. Chcela Jewel objať. „Si všetko, len nie nikto. Jewel, doslova si pohla časovou líniou. Vďaka tvojej a Drakeovej láske boli zastavené dva konce sveta. Teraz tomu nerozumieš, ale v tomto mi musíš veriť. Ty si to výnimočné, čo zmenilo svet.“

„Ako?“ Jewel sa vysmrkala a vysilene sa oprela a zaklonila hlavu, akoby nezvládala už ani vlastné telo.

„Keď príde čas, vysvetlím ti to,“ sľúbila jej. „Nateraz si mala dosť noviniek. Je toho veľa, čo musíš vedieť o svete, v ktorom si sa ocitla. A ktorý Drake riadi.“

„A čo ďalej? Čo mám robiť, Diana? Ako porodím?“

Helio sa zaksichtil. „Pomohlo by, keby sme ťa mohli zobrať k našim doktorom. Dovolíš nám to?“

„Čo tým myslíš, k vašim doktorom?“

Opal sa zazubila. „Dievča, ideme si objednať izbový servis. Musím ti povedať niekoľko veľmi zaujímavých príbehov o tom, ako sa veci majú!“


63 komentářů:

  1. Ďakujem za ďalšiu úžasnú kapitolu

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za další skvělou kapitolu 😍

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za krásnou kapitolu.uz se těším na pokračování.❤🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Ďakujem za ďalšiu super kapitolu

    OdpovědětVymazat
  5. Kaden je zlatíčko ❤️❤️❤️. Som zvedavá čo vymyslí???
    Ďakujem za skvelú kapitolu a teším sa na pokračovanie 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá kapitola, Kaden je naprosto perfektní. Přiznám, že si velice užívám, bižšího přiblížení postav, které známe z minulých příběhu, ale i těch které se knihami jen mihly. Měla jsi pravdu, rozhodně mám jiný pohled na ně a za to moc děkuji, moc se těším na další pokračování💖💖💖

    OdpovědětVymazat
  7. Alexa, děkuji. ❤️ Každá kapitola mě dostává čím dál víc. Miluji příběh, který nám odhaluješ. Spousta mých předpokladů a domněnek se naplňuje nebo naopak vyvrací.
    Tinka

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuji za další kapitolu líbí se mi jak malými náznakmi odhaluješ postavy ake při tom nás ještě pořád držíš v napětí jestli to bude tak hak si kdo nydlí že by mohl být 😁

    OdpovědětVymazat
  9. Díky Alex za ďalšiu supr kapitolu. Moc sa teším na pokračovanie :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc děkuji za zajímavou kapitolu.
    Věra

    OdpovědětVymazat
  11. Ďakujem za úžasnú kapitolu ❤️

    OdpovědětVymazat
  12. Moc děkuji za další skvělou kapitolu 🧡

    OdpovědětVymazat
  13. Moc děkuji za další skvělou kapitolu. 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

    OdpovědětVymazat
  14. Moc děkuji za skvělou kapitolu a těším se na pokračování 😊

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji za další úžasnou kapitolu :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Veľmi pekne ďakujem. Kaden je zlatíčko. Alexa, som zvedavá, čo sa ešte dozvieme. Teším sa na pokračovanie 💕

    OdpovědětVymazat
  17. Kaden, náš malý, soucitný hrdina. A snad se i Jewel uklidní. Děkuji za skvělou kapitolu.
    .

    OdpovědětVymazat
  18. Alex, Kaden se ti moooc povedl 😍😍😍. A vyšel mi krásný dvojsmysl 😂. Opal stále mlží 😒. Úžasná práce, Alex. Moc ti děkuji za další super kapitolu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D:D áno, môžeme povedať že na Kadenovi sme pracovali traja - ja a jeho rodičia:D

      Vymazat
  19. Ďakujem za ďalšiu kapitolu :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Som rada, že sa to Jewel rozhodla prísť poprosiť o pomoc. Ďakujem.

    OdpovědětVymazat
  21. Moc děkuji za další skvělou kapitolu.

    OdpovědětVymazat
  22. Moc děkuji za skvělou kapitolu, boziiiii

    OdpovědětVymazat
  23. Kaden je úžasný dítko. On dokáže velké věci. Stále mi vrtá v hlavě jak je Opal se všemi propojená. Moc se těším na pokračování. Děkuji.

    OdpovědětVymazat