neděle 26. února 2023

Dnes mi Blogger masívne zdvihol tlak!

 



Takže otvorím si svoje bloggerské štatistiky, aby som čekla návštevnosť a nové komentáre, ako to robím každý deň, a už asi piaty raz si všimnem, že mi pri poslednej kapitole UBUDLI komentáre.

 

Doteraz som to nebrala za divné – viem že občas ich zmažete vy sami keď omylom niečo publikujete dvakrát. Ale piaty krát po sebe? To mi bolo príliš divné, obzvlášť keď som pri poslednej kontrole žiadne zdvojené komentáre nevidela.

 

Idem sa teda spýtať múdreho strýčka googla, čo to má znamenať. Ako ste si mohli všimnúť, blog nemá obmedzenia pridávania komentárov, keďže som k tomu nevidela dôvod – zatiaľ ste mi vždy písali pozitívne a povzbudivé správy a celkovo si myslím, že je tu príjemná komunita. A odrazu na fórach nájdem sťažnosti tiahnuce sa ROKY dozadu, ako blogger napriek našim nastaveniam filtruje komenátre a bez nášho vedomia ich maže!!!

 

Poviem vám, šla som si dať lieky na tlak. Som po chirurgickej extrakcii zubu, v bolestiach, hladná ako kôň a mala som pocit, že sa mi od jedu roztrhnú stehy! Nájdem teda kvalitne skrytú zložku SPAM v sekcii komentáre a čo neuvidím... Tristo zmazaných komentárov!!! A človek by si pomyslel, že to zrejme budú tie, ktoré algoritmus videl pričasto a domyslel si, že niekto spamuje pod každou kapitolou jednoduché veci ako „dakujem“ alebo „dekuji“ a pod.

 

Nie. Blogger mazal aj siahodlhé polemiky, otázky a čo ma najviac rozčúlilo, komentáre pod príspevkom k anorexii, kde ste sa delili o svoje príbehy.

 

Všetkým sa preto ospravedlňujem, obzvlášť ak ste mali pocit že vaše komentáre z nejakého dôvodu mažem ja (doteraz som vymazala jediný, ktorý bol veľmi očividne nejaký scam s odkazom na pochybnú stránku v neznámom jazyku). Všetky som prinavrátila do sveta internetu a zdá sa, že odteraz mi pribudla povinnosť loziť do SPAM zložky, či si zase algoritmus nezmyslel, že ďakovné komentáre vidieť nemusím.


16 komentářů:

  1. Nemám slov - mne takto hodilo do spamu v maily dôležitú správu z poisťovne

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je fakt sila!Drzim palce a nech sa Ti ulavi po extrakcii zuba,mna to caka v utorok a bojim,bojim!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak pre zmenu držím všetkých sedem palcov ja, aby to rýchlo prebolelo:)

      Vymazat
  3. Alexik, kľud moc sa nad tým už nerozčuľuj, už ti to nepomôže 🙃 .... Ale sme radi, že sa našla príčinu. 🙃🤗

    OdpovědětVymazat
  4. Nerozumím IT technice, ale bylo mě divné, že se zobrazovalo méně komentářů než dříve. Já mám problém zase psát jako dříve v účtu googlu, funguje jen anonymní. Budu zkoušet s tím něco udělat

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to ke opravdu k "nasr...". Přeji ti pevné nervy a jen to nejlepší. Tvé příběhy jsou naprosto fantastické a moc se těším na každou kapitolu. Moc Ti děkuji. 🤩👍💜💜💜

    OdpovědětVymazat
  6. Ta technika je občas fakt na zbláznění. Hlavně ať se ti ty zuby uzdraví a jsi už v pohodě. 😘😘😘

    OdpovědětVymazat
  7. Nezdvihaj si zbytočne tlak. Nestojí to za to. Momentálne sa deje dosť 💩 vo svete. Aspoň si mala prekvapenie 300 komentov naraz. Naozaj baby ľutujem ak ste dávali niaky vážny koment ohľadom anorexii alebo inej téme ktorý vám zmazali. Tvoj knihomol :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je tak, když někdo rozhoduje za vás a ještě to prezentuje jako výhodu. Ale rozčilovat se kvůli tomu nemá smysl. A přeji rychlé uzdravení, ať stehy dobře drží.

    OdpovědětVymazat
  9. Páni. Tak to je blbé. Člověk by řekl, že ten algoritmus bude mazat jenom spamy nebo nějaké neslušné komentáře, ale že i normální? To je pak na nic.
    Snad se brzo uzdravíš a hlavně tě to přestane bolet. Já se toho hrozně bojím. Osmičky mi ještě nevylezly a podle snímků zatím rostou blbě, tak doufám, že nevylezou, protože jinak by mi museli řezat daseň a vyndat je. A toho se bojím.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tohle bych nečekala. Občas se divím co si ten internet nevymyslí ale když něco nenastavím tak by to bylo mělo být podle mého. Nejhorší je když si zvyknu na nějaký styl stránek nebo přehled na nějakých stránkách neboj v aplikaci a po nějaké aktualizaci je to všechno jinak... 😒 Jinak přeji brzké uzdravení 😊

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je fakt na nas.... Ale nejsi sama už jsem si všimla, že i na jiném blogu mi zmizely komentáře. Obávám se, že je to momentálně rozšířený problém...

    OdpovědětVymazat
  12. A já jsem si myslela, že už mám takovou sklerózu, že jsem prostě něco komentovala, ale neodeslala.

    OdpovědětVymazat